Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί
Άγχος και εξετάσεις
Αρχική
Εισαγωγή
Δραστηριότητα
Διαδικασία
Πηγές-Μέσα
Αξιολόγηση
Συμπέρασμα
Εκπαιδευτικός
Πηγές-Μέσα
Μυλωνά, Χ., Ντάκου, Ν., Ντουντούλα, Ε., & Παντουβάκη, Δ. (2024). Καθημερινότητα των εφήβων: η δική μας έρευνα.
Open Schools Journal for Open Science
,
7
(1).
Απιδόπουλος, Χ. (2024).
Κατανόηση και διαχείριση του σχολικού άγχους με τη χρήση της γνωσιακής συμπεριφορικής προσέγγισης: ένα e-Course για μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Master's thesis, Πανεπιστήμιο Πειραιώς).
Προβή, Α. (2024).
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για το άγχος στους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Master's thesis, Πανεπιστήμιο Πειραιώς).
Στοαντζίκη, Α. (2020). Διερεύνηση των απόψεων των μαθητών του λυκείου μετά την εφαρμογή των τεχνικών συναισθηματικής απελευθέρωσης (EFT).
Τσαρουχάς, Ν. Θ. (2017). Στρατηγικές-Τεχνικές διαχείρισης του στρες των εξετάσεων για μαθητές.
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
,
2016
(2), 1289-1307.