Εισαγωγή
Στην παρούσα μελέτη περιγράφεται μια θεματική προσέγγιση για το χειμώνα, μέσα από την ουσιαστική εμπλοκή των μαθητών στη μαθησιακή διαδικασία. Η όλη διαδικασία οργανώθηκε και υλοποιήθηκε με βάση τιςεμπειρίες και προτάσεις των μαθητών, την προϋπάρχουσα γνώση και τα πρότερα βιώματά τους. Ακολουθήθηκαν βασικές αρχές της θεματικής προσέγγισης αλλά και της μεθόδου Project, όπως αυτές προτείνονται από το ∆ΕΠΠΣ για το Νηπιαγωγείο (ΥΠΕΠΘ/ΠΙ, 2002), καθώς το θέμα ήταν αναδυόμενο από τα ενδιαφέροντα τωνπαιδιών και η επιλογή και πορεία των δραστηριοτήτων καθορίζονταν σε μεγάλο βαθμό από τις προτάσεις και την αυτενέργειά τους. Κατά το σχεδιασμό προσέγγισης του θέματος ωστόσο, τέθηκαν κάποιοι στόχοι και σχεδιάστηκαν κάποιες δραστηριότητες και από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό.