Αξιολόγηση
Αξιολόγηση
Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής της θεματικής προσέγγισης, παιδιά και εκπαιδευτικός εργάστηκαν με μεγάλο ενδιαφέρον. Παρόλο που αρχικά τέθηκαν κάποιοι στόχο ιαπό τη νηπιαγωγό, οι δραστηριότητες δεν ήταν στο σύνολό τους αυστηρά οργανωμένες, αλλά προέκυπταν κάθε φορά με βάση τα ενδιαφέροντα των παιδιών και τις ιδέες που ανέπτυξαν μέσα από τη σχολική καθημερινότητα, δίνοντας κατά κάποιο τρόπο στα παιδιά τη δυνατότητα να δουλέψουν, μέσα στο ευρύτερο πλαίσιο της θεματική ςπροσέγγισης του χειμώνα, μικρά σχέδια εργασίας. Αυτός κατά την προσωπική μου εκτίμηση ήταν και ένας από τους βασικούς λόγους για τους οποίους η όλη διαδικασία παρέμεινε ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και δημιουργική. Στο τέλος της θεματικής προσέγγισης εκτιμάται ότι επιτεύχθηκαν όλοι οι στόχοι που είχαν αρχικά τεθεί. Τα παιδιά μπόρεσαν να κατανοήσουν και να βιώσουν σε μεγάλο βαθμό τη έννοια του χειμώνα μέσα από μια σφαιρική προσέγγιση της. Αναπτύσσοντας ενεργητική δράση, οι μαθητές, έγιναν μικροί επιστήμονες και ερευνητές, ανακάλυψαν, υπέθεσαν, συμπέραναν, έπαιξαν και κυρίως επικοινώνησαν και δημιούργησαν. Σε γνωστικό επίπεδο, τέλος, κατέστη δυνατόν να υλοποιηθεί με επιτυχία μια διαθεματική προσέγγιση της έννοιας τουχ ειμώνα και δόθηκε ηδ υνατότητα να επιτευχθούν πλήθος επιδιώξεων από τα διάφορα πεδία γνώσης όπως αυτά παρουσιάζονται στο ∆ΕΠΠΣ (ΥΠΕΠΘ/ΠΙ, 2002) για το Νηπιαγωγείο.