Αξιολόγηση
ΡΟΥΜΠΡΙΚΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Ομάδα που αξιολογείται:……………………………….
- Είναι κατανοητές και σαφείς οι απαντήσεις στις ερωτήσεις του Φ.Ε.;
|
Όχι καθόλου – Δεν έχουν καταλάβει την ερώτηση |
|
Σχεδόν – Έχουν καταλάβει κάποιες από τις ερωτήσεις και τις απαντούν αλλά κάποιες άλλες όχι |
|
Πολύ Καλά - Έχουν καταλάβεις τις ερωτήσεις. Έχουν απαντήσει σωστά αλλά θα μπορούσαν να είναι πιο σαφείς και πιο λεπτομερείς |
|
Άριστα – Έχουν καταλάβει όλες τις ερωτήσεις και απαντούν επαρκώς σε όλες. |
- Υπάρχει αντιστοιχία ανάμεσα στο Φ.Ε. και στο κόμικ;
|
Όχι καθόλου – Είναι άσχετο το ένα με το άλλο |
|
Καλά – Προσπαθούν αλλά δεν το αποδίδουν εντελώς. |
|
Πολύ Καλά – Υπάρχει σχέση. Αλλά θα μπορούσαν να το έχουν αποδώσει πιο καλά. |
|
Άριστα – Αποδίδουν με επιτυχία μια πτυχή του θέματός τους. |
- Πώς κρίνετε τη χρήση των σημείων στίξεως, της φούσκας, της γραμματοσειράς κ.ά. στο κόμικ;
|
Χάλια – Δεν έχουν προσέξει τίποτα (τυχαία φούσκα, κεφαλαία-μικρά, ορθογραφικά λάθη) |
|
Μέτρια– Έχουν προσέξει μερικά πράγματα αλλά όχι όλα (σωστή φούσκα, αλλά ορθογραφικά λάθη, τόνοι κ.ά.) |
|
Πολύ Καλά - Έχουν προσέξει τα περισσότερα, ελάχιστες ελλείψεις |
|
Άριστα – Έχουν φροντίσει τα πάντα· δεν λείπει τίποτα |
- Πώς κρίνετε τη δύναμη της εικόνας στο κόμικ (επιλογή χαρακτήρων, έκφραση συναισθημάτων, επαρκής επιλογή φόντων κλπ.
|
Χάλια – Δεν έχουν προσέξει τίποτα (δεν έχουν επιλεγεί σωστές εκφράσεις, σωστοί χαρακτήρες, σωστό φόντο) |
|
Μέτρια– Έχουν προσέξει μερικά πράγματα αλλά όχι όλα (όχι όλες οι εκφράσεις σωστές, πολλά διαφορετικά φόντα ) |
|
Πολύ Καλά - Έχουν προσέξει τα περισσότερα αλλά είναι πολύ φορτωμένο σε κείμενο και περιορίζεται η δύναμη της εικόνας |
|
Άριστα – Έχουν φροντίσει τα πάντα· δεν λείπει τίποτα. Αρμονία εικόνας- κειμένου |
- Πώς σας φάνηκε η παρουσίαση του κόμικ;
|
Χάλια – Δεν είχε καμία συνέχεια. Ήταν ανοργάνωτη. Δεν εξήγησε τίποτα αλλά ήταν όλα ανακατεμένα. |
2 |
Μέτρια– Υπήρχε κάποια σειρά. Αλλά δεν φάνηκε το ηθικό δίδαγμα του κόμικ. Δεν εξηγήθηκαν η επιλογή του κειμενικού είδους κλπ. |
3 |
Πολύ Καλή - Υπήρχε οργάνωση, ήταν ξεκάθαρη η απάντηση στους θεματικούς άξονες αλλά δεν προκλήθηκε συζήτηση. |
4 |
Άριστη – Είχε όσα έπρεπε. |
Τελικός Βαθμός: ………………………………………………….
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ Μ-ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ:
Α) Σας άρεσε αυτού του τύπου η δραστηριότητα;
1 |
Όχι καθόλου – Βαρέθηκα τη ζωή μου! Γιατί την κάναμε; Δεν κατάλαβα γιατί χάσαμε τόσα μαθήματα. |
2 |
Λίγο – Εντάξει… για μια φορά καλά ήταν. Δεν θέλω να το ξανακάνουμε όμως. |
3. |
Μου άρεσε - έμαθα αρκετά πράγματα, αλλά δεν έχω καταλήξει αν είναι καλύτερη από το να κάνουμε μάθημα από το βιβλίο |
|
Μου άρεσε πολύ – Δεν βαρέθηκα όπως στην τάξη. Μου φαίνεται έμαθα περισσότερα. |
Β) Να επιλέξετε από την παρακάτω λίστα ότι σας άρεσε περισσότερο αυτές τις 3 ώρες διδασκαλίας και να βαθμολογήσετε από το 1 έως το 5 (1=αυτό που σας άρεσε λιγότερο και 5 αυτό που σας άρεσε περισσότερο).
- Δουλέψαμε ομαδικά.
- Χρησιμοποιήσαμε σύγχρονα μέσα αντί του παραδοσιακού βιβλίου.
- Μάθαμε πως πρέπει να είναι μια παρουσίαση.
- Συμμετείχαμε στην αξιολόγηση των εργασιών των συμμαθητών μας.
- Ευαισθητοποιηθήκαμε στο θέμα του ρατσισμού.
Γ) Πιστεύετε ότι πλέον μπορείτε να φτιάξετε μόνοι σας ψηφιακό κόμικ;
1. |
ΌΧΙ – Δεν μπορώ. Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι πρέπει να κάνω. |
|
Νομίζω ναι– Μπορώ να το ξανακάνω αλλά όχι μόνος μου. Σε αρκετά σημεία θα χρειαστώ βοήθεια. |
|
Ναι – Μπορώ να το κάνω μόνος μου, αρκεί να έχω το πρόγραμμα. Ίσως κάνω κάποια λαθάκια αλλά την Τρίτη φορά θα τα καταφέρω σίγουρα |
|
Σίγουρα ναι – Μπορώ χωρίς βοήθεια. Μου φαίνεται εύκολο. |