Διδακτικό Σενάριο: Είμαστε Όλοι Ίδιοι, Είμαστε Όλοι Διαφορετικοί (Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου)

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Αξιολόγηση

ΡΟΥΜΠΡΙΚΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Ομάδα που αξιολογείται:……………………………….

  1. Είναι κατανοητές και σαφείς οι απαντήσεις στις ερωτήσεις του Φ.Ε.;

 

  1.  

Όχι καθόλου – Δεν έχουν καταλάβει την ερώτηση

  1.  

Σχεδόν – Έχουν καταλάβει κάποιες από τις ερωτήσεις και τις απαντούν αλλά κάποιες άλλες όχι

  1.  

Πολύ Καλά -  Έχουν καταλάβεις τις ερωτήσεις. Έχουν απαντήσει σωστά αλλά θα μπορούσαν να είναι πιο σαφείς και πιο λεπτομερείς

  1.  

 Άριστα – Έχουν καταλάβει όλες τις ερωτήσεις και απαντούν επαρκώς σε όλες. 

 

  1. Υπάρχει αντιστοιχία ανάμεσα στο Φ.Ε. και στο κόμικ;

 

  1.  

Όχι καθόλου – Είναι άσχετο το ένα με το άλλο

  1.  

Καλά – Προσπαθούν αλλά δεν το αποδίδουν εντελώς.

  1.  

 Πολύ Καλά – Υπάρχει σχέση. Αλλά θα μπορούσαν να το έχουν αποδώσει πιο καλά. 

  1.  

Άριστα –  Αποδίδουν με επιτυχία μια πτυχή του θέματός τους.

 

  1. Πώς κρίνετε τη χρήση των σημείων στίξεως, της φούσκας, της γραμματοσειράς κ.ά. στο κόμικ;

 

  1.  

Χάλια – Δεν έχουν προσέξει τίποτα (τυχαία φούσκα, κεφαλαία-μικρά, ορθογραφικά λάθη)

  1.  

Μέτρια– Έχουν προσέξει μερικά πράγματα αλλά όχι όλα (σωστή φούσκα, αλλά ορθογραφικά λάθη, τόνοι κ.ά.)

  1.  

Πολύ Καλά -  Έχουν προσέξει τα περισσότερα, ελάχιστες ελλείψεις

  1.  

 Άριστα – Έχουν φροντίσει τα πάντα· δεν λείπει τίποτα 

 

 

  1. Πώς κρίνετε τη δύναμη της εικόνας στο κόμικ (επιλογή χαρακτήρων, έκφραση συναισθημάτων, επαρκής επιλογή φόντων κλπ.

 

  1.  

Χάλια – Δεν έχουν προσέξει τίποτα (δεν έχουν επιλεγεί σωστές εκφράσεις, σωστοί χαρακτήρες, σωστό φόντο) 

  1.  

Μέτρια– Έχουν προσέξει μερικά πράγματα αλλά όχι όλα (όχι όλες οι εκφράσεις σωστές, πολλά διαφορετικά φόντα )

  1.  

Πολύ Καλά -  Έχουν προσέξει τα περισσότερα αλλά είναι πολύ φορτωμένο σε κείμενο και περιορίζεται η δύναμη της εικόνας

  1.  

 Άριστα – Έχουν φροντίσει τα πάντα· δεν λείπει τίποτα. Αρμονία εικόνας- κειμένου 

 

  1. Πώς σας φάνηκε η παρουσίαση του κόμικ;

 

  1.  

Χάλια – Δεν είχε καμία συνέχεια. Ήταν ανοργάνωτη. Δεν εξήγησε τίποτα αλλά ήταν όλα ανακατεμένα. 

2

Μέτρια– Υπήρχε κάποια σειρά. Αλλά δεν φάνηκε το ηθικό δίδαγμα του κόμικ. Δεν εξηγήθηκαν η επιλογή του κειμενικού είδους κλπ. 

3

Πολύ Καλή -  Υπήρχε οργάνωση, ήταν ξεκάθαρη η απάντηση στους θεματικούς άξονες αλλά δεν προκλήθηκε συζήτηση. 

4

 Άριστη – Είχε όσα έπρεπε.  

 

 

 

 

 

Τελικός Βαθμός: ………………………………………………….

 

 

 

 

 

 

 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ Μ-ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ:

 

Α) Σας άρεσε αυτού του τύπου η δραστηριότητα;

 

1

Όχι καθόλου – Βαρέθηκα τη ζωή μου! Γιατί την κάναμε; Δεν κατάλαβα γιατί χάσαμε τόσα μαθήματα.

2

Λίγο – Εντάξει… για μια φορά καλά ήταν. Δεν θέλω να το ξανακάνουμε όμως. 

3.

Μου άρεσε -  έμαθα αρκετά πράγματα, αλλά δεν έχω καταλήξει αν είναι καλύτερη από το να κάνουμε μάθημα από το βιβλίο

  1.  

 Μου άρεσε πολύ – Δεν βαρέθηκα όπως στην τάξη. Μου φαίνεται έμαθα περισσότερα.  

 

Β) Να επιλέξετε από την παρακάτω λίστα ότι σας άρεσε περισσότερο αυτές τις 3 ώρες διδασκαλίας και να βαθμολογήσετε από το 1 έως το 5 (1=αυτό που σας άρεσε λιγότερο και 5 αυτό που σας άρεσε περισσότερο).

 

  1. Δουλέψαμε ομαδικά.
  2. Χρησιμοποιήσαμε σύγχρονα μέσα αντί του παραδοσιακού βιβλίου.
  3. Μάθαμε πως πρέπει να είναι μια παρουσίαση.
  4. Συμμετείχαμε στην αξιολόγηση των εργασιών των συμμαθητών μας.
  5. Ευαισθητοποιηθήκαμε στο θέμα του ρατσισμού.

 

Γ) Πιστεύετε ότι πλέον μπορείτε να φτιάξετε μόνοι σας ψηφιακό κόμικ;

 

1.

ΌΧΙ – Δεν μπορώ. Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι πρέπει να κάνω. 

  1.  

Νομίζω ναι– Μπορώ να το ξανακάνω αλλά όχι μόνος μου. Σε αρκετά σημεία θα χρειαστώ βοήθεια. 

  1.  

Ναι – Μπορώ να το κάνω μόνος μου, αρκεί να έχω το πρόγραμμα. Ίσως κάνω κάποια λαθάκια αλλά την Τρίτη φορά θα τα καταφέρω σίγουρα

  1.  

 Σίγουρα ναι – Μπορώ χωρίς βοήθεια. Μου φαίνεται εύκολο.