Τα ζώα

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Σελίδα Εκπαιδευτικού

Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση help

 Τίτλος του εκπαιδευτικού σεναρίου, Τάξη που απευθύνεται

Τα αγαπημένα ζώα της τάξης μου.

Νηπιαγωγείο.

 

Εμπλεκόμενες Γνωστικές περιοχές

 

 

Προαπαιτούμενες γνώσεις των μαθητών

 

- να διαχωρίζουν έμψυχους/άψυχους οργανισμούς

- να γνωρίζουν τη βασική ονοματολογία των ζώων

- να γνωρίζουν τα βασικά χαρακτηριστικά των ζώων

- να αναγνωρίζουν αριθμητικά σύμβολα

 

- να μπορούν να κάνουν φωνητική και γραπτή αναζήτηση (χειρισμός πληκτρολογίου) σε δεδομένη μηχανή αναζήτησης

- να χειρίζονται με άνεση το ποντίκι (σύρσιμο για τη ζωγραφική, για την ολοκλήρωση ψηφιακών παζλ, δεξί/αριστερό κλικ, τεχνική “σύρε κι άσε”)

- να γνωρίζουν να χρησιμοποιούν την ψηφιακή πλατφόρμα δημιουργίας παζλ Jigsawplanet (να εισάγουν εικόνα, να την μετατρέπουν σε παζλ «χ» αριθμού κομματιών, «χ» σχήματος, να δοκιμάζουν τα παζλ που φτιάξανε, να επιλέγουν και να ολοκληρώνουν ήδη έτοιμα παζλ).

ΣΚΟΠΟΣ 

Να γνωρίσουμε τα αγαπημένα ζώα των παιδιών της τάξης μας.


 

Στόχοι:

Ως προς το γνωστικό αντικείμενο

α. Να ανιχνεύσουμε τις προτιμήσεις των παιδιών για τα αγαπημένα τους ζώα.

β. Να διερευνήσουμε τις γνώσεις των παιδιών για τα χαρακτηριστικά των ζώων

γ. Να μιλήσουν και να περιγράψουν κάνοντας “ορθή” χρήση της ονοματολογίας των ζώων και των χαρακτηριστικών τους


 Ως προς τη χρήση των νέων τεχνολογιών

α. Να συγκεντρώνουν και να παρακολουθούν τις ιδέες τους και των συμμαθητών τους σε ένα ευέλικτο ηλεκτρονικό ιστόγραμμα (εννοιολογικό χάρτη)

β. Να αναζητούν και να διαχειρίζονται ψηφιακές πληροφορίες από διάφορες πηγές (συνύπαρξη γραπτού λόγου/εικόνας)

γ. Να εξοικειωθούν και σταδιακά να αυτονομηθούν στην εκτέλεση βασικών λειτουργιών στη διαδραστική πολυμεσική πλατφόρμα παρουσιάσεων Nearpod

δ. Να υλοποιήσουν πολυμεσικά έργα

ε. Να διαχειριστούν ένα ψηφιακό παζλ (σε όλες τις φάσεις του: δημιουργία/σύνθεση, παιχνίδι)


 Ως προς τη μαθησιακή διαδικασία 

Να συμμετέχουν όλοι μαζί και ο καθένας ξεχωριστά στη διαμόρφωση και οικοδόμηση της γνώσης

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ

 

 Σε ό,τι αφορά τον ημερήσιο ή μη καθορισμό των δραστηριοτήτων προτείνονται :

τρεις ημέρες ΑΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ με συνδυασμό δραστηριοτήτων ως εξής:

1η ημέρα Δραστηριότητα ψυχολογικής και γνωστικής προετοιμασίας,

2η ημέρα Δραστηριότητα εμπέδωσης γνωστικού αντικειμένου,

3η ημέρα Δραστηριότητες αξιολόγησης του γνωστικού αντικειμένου & Μεταγνωστικές δραστηριότητες.

Συσχετισμός με το Αναλυτικό Πρόγραμμα

Όλες οι δραστηριότητες που παρουσιάζονται στο παρόν σενάριο παρουσιάζουν σχεδόν απόλυτη συμβατότητα με ενότητες του Αναλυτικού Προγράμματος του Νηπιαγωγείου (ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, Αθήνα 2014) και συγκεκριμένα με τις παρακάτω. Αναλυτικά:

 

Βιβλιογραφία – Δικτυογραφία


 


 

 

Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση help
Η ιστοεξερεύνηση δεν έχει κλειδωθεί με κωδικό εκπαιδευτικού.