Αξιολόγηση
***ΒΑΣΙΚΗ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ
Μιας και απευθυνόμαστε σε παιδιά ηλικίας Νηπιαγωγείου, που δεν έχουν τη δυνατότητα να γράφουν, να πληκτρολογούν και να διαβάζουν αυτόνομα, στην όλη ιστοεξερεύνηση που πραγματοποιείται ασύγχρονα, οι γονείς των παιδιών λειτουργούν ως συνεργάτες (με ρόλο γραμματέα) προκειμένου να διευκολύνουν τα παιδιά στις διαδικασίες ανάγνωσης, πληκτρολόγησης.
Με την ολοκλήρωση όλων των δραστηριοτήτων, οι μαθητές αξιολογούν την προσπάθειά τους. Συμπληρώνουν τον παρακάτω πίνακα αξιολογώντας τα διάφορα κριτήρια (4 = άριστα, 3 = πολύ καλά, 2 = καλά, 1 = ανεπαρκώς):
Κριτήριο αξιολόγησης |
Βαθμός |
|||
4 |
3 |
2 |
1 |
|
Περιεχόμενο και οργάνωση της εργασίας |
|
|
|
|
Οι πληροφορίες που παρατίθενται είναι σύμφωνες με τα ζητούμενα της εργασίας. Δεν υπάρχουν ανακρίβειες και γίνεται σωστή αξιοποίηση των πηγών |
|
|
|
|
Οι πληροφορίες έχουν οργανωθεί με λογική σειρά, υπάρχει σωστή σύνδεση και ολοκληρωμένη διαπραγμάτευση |
|
|
|
|
Γίνεται σωστή χρήση της γλώσσας Δεν υπάρχουν συντακτικά, γραμματικά ή ορθογραφικά λάθη. |
|
|
|
|
Παρουσίαση της εργασίας |
|
|
|
|
Έχουν χρησιμοποιηθεί κατάλληλες εικόνες, γραφικά και μορφοποιήσεις |
|
|
|
|
Η παρουσίαση της εργασίας σας ήταν αναλυτική και κατανοητή από τους συμμαθητές σας. Απαντήσατε ικανοποιητικά σε ερωτήσεις σχετικές με την εργασία σας. |
|
|
|
|
Ομαδική δουλειά/Συνεργασία |
|
|
|
|
Κάθε μέλος της ομάδας συμμετείχε ενεργά στην έρευνα και στη μελέτη του θέματος |
|
|
|
|
Τα μέλη της ομάδας σας συνεργάστηκαν άριστα μεταξύ τους και συνέβαλαν όλοι στο τελικό αποτέλεσμα |
|
|
|
|