Εισαγωγή
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα των ζώων και σχετικές δραστηριότητες που έχουν προηγηθεί στην σχολική τάξη (παρατήρηση από κοντά κατοικιδίων ζώων συμμαθητών μας, επίσκεψη κτηνιάτρου στο σχολείο μας, προβολή σχετικών βίντεο, ανάγνωση παραμυθιών κ.ά.) αποφασίζουμε να μοιραστούμε με τους συμμαθητές μας τις δικές μας προτιμήσεις και να παρουσιάσουμε ο καθένας μας ξεχωριστά στο τμήμα μας και στα υπόλοιπα τμήματα του νηπιαγωγείου τα αγαπημένα μας ζώα.
Εμπλεκόμενες Γνωστικές περιοχές
-
Φυσικές Επιστήμες (ζωντανοί οργανισμοί)
-
Γλώσσα
-
Μαθηματικά
-
ΤΠΕ
Προαπαιτούμενες γνώσεις των μαθητών
-
Σε σχέση με το γνωστικό αντικείμενο:
- να διαχωρίζουν έμψυχους/άψυχους οργανισμούς
- να γνωρίζουν τη βασική ονοματολογία των ζώων
- να γνωρίζουν τα βασικά χαρακτηριστικά των ζώων
- να αναγνωρίζουν αριθμητικά σύμβολα
-
Σε σχέση με τα εκπαιδευτικά υπολογιστικά περιβάλλοντα που θα χρησιμοποιηθούν στο σενάριο:
- να μπορούν να κάνουν φωνητική και γραπτή αναζήτηση (χειρισμός πληκτρολογίου) σε δεδομένη μηχανή αναζήτησης
- να χειρίζονται με άνεση το ποντίκι (σύρσιμο για τη ζωγραφική, για την ολοκλήρωση ψηφιακών παζλ, δεξί/αριστερό κλικ, τεχνική “σύρε κι άσε”)
- να γνωρίζουν να χρησιμοποιούν την ψηφιακή πλατφόρμα δημιουργίας παζλ Jigsawplanet (να εισάγουν εικόνα, να την μετατρέπουν σε παζλ «χ» αριθμού κομματιών, «χ» σχήματος, να δοκιμάζουν τα παζλ που φτιάξανε, να επιλέγουν και να ολοκληρώνουν ήδη έτοιμα παζλ).