Διαδικασία
***ΒΑΣΙΚΗ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ
Μιας και απευθυνόμαστε σε παιδιά ηλικίας Νηπιαγωγείου, που δεν έχουν τη δυνατότητα να γράφουν, να πληκτρολογούν και να διαβάζουν αυτόνομα, στην όλη ιστοεξερεύνηση που πραγματοποιείται ασύγχρονα, οι γονείς των παιδιών λειτουργούν ως συνεργάτες (με ρόλο γραμματέα) προκειμένου να διευκολύνουν τα παιδιά στις διαδικασίες ανάγνωσης, πληκτρολόγησης.
1. Με αφόρμηση τις δραστηριότητες που έχουν προηγηθεί για την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων συνεχίζουμε την ενασχόλησή μας με τα ζώα, ένα θέμα ιδιαίτερα προσφιλές στους μαθητές του Νηπιαγωγείου. Οι προϋπάρχουσες γνώσεις των μαθητών για τα ζώα, τις αντιλήψεις τους και τις προτιμήσεις τουςκαταγράφονται σε εννοιολογικό χάρτη με τη χρήση του λογισμικού εννοιολογικής χαρτογράφησης Coggle.
2. Οι μαθητές αναζητούν το υλικό τους στη μηχανή αναζήτησης του Google και το καταχωρούν στην πλατφόρμα παρουσιάσεων Nearpod.
- 3. α. Παρουσίαση στην ολομέλεια και στα υπόλοιπα τμήματα του Νηπιαγωγείου των ατομικών προτιμήσεων των παιδιών από την πλατφόρμα παρουσιάσεων Nearpod.
- β. Κατασκευή ψηφιακών παζλ από τους μαθητές στην πλατφόρμα Jigsawplanet, η κατασκευή και η γενικότερη ενασχόληση (παιχνίδι) των παιδιών με τα ψηφιακά παζλ πραγματοποιείται εξολοκλήρου ασύγχρονα.
- 4. Οι μαθητές συνδημιουργούν εννοιολογικό χάρτη στο on line εργαλείο Coggle όπου καταγράφονται οι εντυπώσεις των παιδιών από το σύνολο των δραστηριοτήτων.