Σελίδα Εκπαιδευτικού
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |
Κατά τη διδασκαλία της ενότητας «Δημοκρατία» από το σχολικό εγχειρίδιο Σύγχρονος κόσμος: Πολίτης και Δημοκρατία Β΄ Λυκείου (Γενικής παιδείας) οι μαθητές παρακινούνται να αναζητήσουν, σε επιλεγμένες ιστοσελίδες, υλικό από πρωτογενείς και δευτερογενείς πηγές. Οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις της εγκυκλοπαίδειας Wikipedia, της Βουλής των Ελλήνων, videos στο Youtube και του βιβλίου του μαθητή, παρέχουν σχετικό υλικό προς μελέτη και παρατήρηση.
Διδακτικοί Στόχοι:
Α. Ως προς το γνωστικό αντικείμενο
- Να συνειδητοποιήσουν τη μείζονος σημασία της δημοκρατίας ως πολίτευμα, τις αρχές στις οποίες εδράζεται και τις μορφές με τις οποίες αυτή εμφανίζεται.
- Να εντρυφήσουν στην αξιολόγηση των θεσμικών λειτουργιών και των διαφόρων τύπων της δημοκρατίας
- Να αναστοχαστούν και να προτείνουν αμεσοδημοκρατικές διαδικασίες στο χώρο του σχολείου
Β. Ως προς τη μαθησιακή διαδικασία
- Να αυτενεργήσουν και να οικοδομήσουν νέα γνώση, αξιοποιώντας, εμπλουτίζοντας ή τροποποιώντας τις πρότερες γνώσεις και τα υφιστάμενα διδακτικά εργαλεία
- Να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργατικής μάθησης και εποικοδομητικής επικοινωνίας
- Να ενισχύσουν μεθοδικά τη δημιουργική και κριτική σκέψη
- Να ασκηθούν σε δραστηριότητες αυτοαξιολόγησης και ετεροαξιολόγησης
- Να εξοικειωθούν με τη διερευνητική - βιωματική μάθηση
- Να ασκηθούν οι μαθητές στο να προσεγγίζουν κριτικά τη γνώση που τους παρέχεται μέσω των ΤΠΕ
Γ. Ως προς τη χρήση νέων τεχνολογιών
- Να εξοικειωθούν με τα ανοικτά περιβάλλοντα μάθησης
- Να γνωρίσουν επιλεγμένους δικτυακούς τόπους
- Να ασκηθούν στη χρήση του επεξεργαστή κειμένου για τη συνεργατική παραγωγή κειμένων
- Να ασκηθούν στη δημιουργία παρουσιάσεων με τη χρήση σχετικού λογισμικού (PowerPoint)
- Να ασκηθούν στη δημιουργία εννοιολογικών χαρτών
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |
Η ιστοεξερεύνηση δεν έχει κλειδωθεί με κωδικό εκπαιδευτικού.