Διαδικασία
1η Ομάδα
Επισκεφτείτε την ηλεκτρονική εγκυκλοπαίδεια wikipedia https://el.wikipedia.org/και κάνετε αναζήτηση της έννοιας της δημοκρατίας. Παρακολουθήστε το εκπαιδευτικό video που θα βρείτε στο σύνδεσμο: http://foundation.parliament.gr/central.aspx?sId=110I442I1130I646I453492 Κατόπιν δημιουργήστε ένα εννοιολογικό χάρτη στο Διαδικτυακό εργαλείο εννοιολογικής χαρτογράφησης Mindomo στο https://www.mindomo.com/ με την έννοια της δημοκρατίας (ετυμολογία, ορισμό, ιστορία) και της βασικές της αρχές.
Στη συνέχεια συνεργαστείτε και γράψτε ένα άρθρο 300- 400 λέξεων με θέμα «Λαϊκή κυριαρχία: Μύθος ή πραγματικότητα» που θα το αναρτήσετε στο ιστολόγιο της τάξης.
2η Ομάδα
Αφού επισκεφτείτε τους ιστοχώρους της Βουλής των Ελλήνων και της ηλεκτρονικής εγκυκλοπαίδειας δημιουργήστε ένα εννοιολογικό χάρτη στο Διαδικτυακό εργαλείο εννοιολογικής χαρτογράφησης Mindomo στο https://www.mindomo.com/ με τα χαρακτηριστικά της προεδρευόμενης και της προεδρικής δημοκρατίας. Τις πληροφορίες θα τις αναζητήσετε στο Σύνταγμα της Ελλάδας https://www.hellenicparliament.gr/Vouli-ton-Ellinon/To-Politevma/Syntagma/article-1/ και στην ηλεκτρονική εγκυκλοπαίδεια wikipedia, https://el.wikipedia.org/
Στη συνέχεια αφού συζητήσετε συνεργαστείτε και γράψτε ένα άρθρο, 300- 400 λέξεων, που έχει σκοπό την υπεράσπιση αλλά και την κριτική των μοντέλων της σύγχρονης αντιπροσωπευτικής οργάνωσης των κοινωνιών που θα το αναρτήσετε στο ιστολόγιο της τάξης σας.
3η Ομάδα
Αφού μελετήσετε τις σελίδες 22 και 23 στου σχολικού βιβλίου που θα βρείτε στην ιστοσελίδα http://iep.edu.gr/images/IEP/EPISTIMONIKI_YPIRESIA/Epist_Monades/B_Kyklos/Social_Sciences/2018/Sygchronos-Kosmos_Politis_&_Dimokratia_B_Lykeiou_Vivlio_Mathiti.pdf δημιουργήστε ένα εννοιολογικό χάρτη στο Διαδικτυακό εργαλείο εννοιολογικής χαρτογράφησης