Δραστηριότητα
- Οι μαθητές, χωρίζονται σε τρεις ομάδες των πέντε ατόμων και (ανά ζεύγη) μοιράζονται τις ευθύνες αναζήτησης.
- Η κάθε ομάδα, ανοίγει έναν φάκελο που τον ονομάζει αντίστοιχα «Δημοκρατία» όπου αποθηκεύει το υλικό που δημιουργεί στη συνέχεια.
Ο/η εκπαιδευτικός τονίζει στους μαθητές τον καθοριστικό τους ρόλο στην πραγματοποίηση της πρότασης αυτής, καθώς και το ότι ο καθένας οφείλει:
- Να σέβεται τις απόψεις των άλλων και
- Να συζητά διατυπώνοντας επιχειρήματα
Οι μαθητές ακολουθούν τις οδηγίες του φύλλου εργασίας και ασχολούνται με τις επιμέρους δραστηριότητες. Όσον αφορά την σύνθεση ψηφιακού κειμένου, τα μέλη των ομάδων οργανώνουν και συνθέτουν πληροφορίες τους συνεργατικά. Όταν τα αντίστοιχα αρχεία "ανοίξουν", τα μέλη της ομάδας προχωρούν στην αναζήτηση και καταγραφή των απαραίτητων στοιχείων και τη συμπλήρωση των φύλλων εργασίας που τους έχουν δοθεί. Χρησιμοποιούν τον επεξεργαστή κειμένου για τη συγγραφή του άρθρου, το πρόγραμμα χαρτογράφησης mindomo για την κατασκευή εννοιολογικού χάρτη. Μέχρι την οριστικοποίηση της τελικής μορφής των κειμένων έχουν τη δυνατότητα παραγωγής, διόρθωσης και αποθήκευσης πολλαπλών δοκιμών και επιχειρούν βελτιώσεις του οριστικού αποτελέσματος. Καθόλη τη διάρκεια της εργασίας των ομάδων ο εκπαιδευτικός βοηθάει διακριτικά στην εύρεση των ζητούμενων στοιχείων, καθοδηγεί και παρεμβαίνει για την εξομάλυνση των όποιων δυσκολιών.