ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΣΑΝ ΚΟΙΤΩ ΞΕΡΩ ΠΟΤΕ ΠΡΟΧΩΡΩ

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Σελίδα Εκπαιδευτικού

Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση help

Συσχετισμός με το Αναλυτικό Πρόγραμμα

Οι   δραστηριότητες είναι συμβατές τόσο με το αναλυτικό πρόγραμμα του νηπιαγωγείου ΔΕΠΣ – ΑΠΣ 2003, όσο και με το νέο Πρόγραμμα σπουδών του 2011. Οι δραστηριότητες εναλλάσσονται σε διάφορες μορφές λόγου (προφορικού και γραπτού) και έχουν νόημα για τα παιδιά, λαμβάνουν υπόψη τις ικανότητες των παιδιών και συγχρόνως καλλιεργούν την δημιουργία υποθέσεων, την φαντασία και τη δημιουργικότητα (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ, 2011). 

Ο βασικός σκοπός του σεναρίου, η απόκτηση δηλαδή κυκλοφοριακής συνείδησης μέσα από τη γνώση του κώδικα οδικής κυκλοφορίας, συνδέεται με τη μελέτη περιβάλλοντος- ανθρωπογενές περιβάλλον και αλληλεπίδραση, του Αναλυτικού Προγράμματος.

 

Σκοπός

Να αποκτήσουν τα παιδιά κυκλοφοριακή συνείδηση μέσα από τη γνώση του κώδικα οδικής κυκλοφορίας.

 

Εκτιμώμενη διάρκεια

Εκτιμάται ότι θα χρειαστούν περίπου τρεις διδακτικές ώρες των 30 - 45 λεπτών η κάθε μία (ανάλογα πάντα με τη διατήρηση ενδιαφέροντος και το ρυθμό των παιδιών).

 

 

Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση help
Η ιστοεξερεύνηση δεν έχει κλειδωθεί με κωδικό εκπαιδευτικού.