Συμπέρασμα
Η διδακτική παρέμβαση υλοποιήθηκε σύμφωνα με το σχεδιασμό και τους στόχους της. Οι μικροί μαθητές ενθουσιάστηκαν με όλες τις δραστηριότητες του σεναρίου. συμμετέχοντας όχι μόνο ενεργητικά, αλλά και με μεγάλο ζήλο. Ήταν τόσο μεγάλος ο ενθουσιασμός τους που χρησιμοποιήσαμε τόσο πολύ την τεχνολογία σε όλες μας τις δραστηριότητες, που ανυπομονούσαν να συνεχίσουν τις δραστηριότητες και σπίτι τους.Δεν παρουσιάστηκαν ιδιαίτερες δυσκολίες. Στη διάρκεια εισαγωγής της νέας γνώσης τα παιδιά αλληλεπιδρούσαν συνεχώς μαζί μου και μεταξύ τους και αυτό βοήθησε στον ξεπέρασμα γνωστικών συγκρούσεων και άλλων προβληματισμών που μπορεί να προέκυπταν. Ίσως βέβαια και το γεγονός ότι τα παιδιά είχαν συμμετάσχει στο παρελθόν σε ανάλογες δραστηριότητες, να βοήθησε στην υλοποίησή του, καθώς ήταν εξοικειωμένα με τη χρήση των νέων τεχνολογιών και με τον συγκεκριμένο τρόπο διδασκαλίας.
Τα λογισμικά και οι εφαρμογές που χρησιμοποιήθηκαν ήταν άρρηκτα συνδεδεμένες με όλες τις δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν, καθιστώντας την τεχνολογία σημαντικό εργαλείο για την υλοποίησή τους. Όλες οι δραστηριότητες σχεδιάστηκαν με τέτοιον τρόπο ώστε να ανταποκρίνονται στο γνωστικό και το ηλικιακό επίπεδο των παιδιών, αλλά να είναι συγχρόνως ευχάριστα και διασκεδαστικά.
Οι μικροί μαθητές απέκτησαν κυκλοφοριακή αγωγή μαθαίνοντας όχι μόνο στους σωστούς κανόνες οδικής συμπεριφοράς αλλά και τη σωστή χρήση του φωτεινού σηματοδότη των πεζών.