ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΣΑΝ ΚΟΙΤΩ ΞΕΡΩ ΠΟΤΕ ΠΡΟΧΩΡΩ

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Διαδικασία

1η δραστηριότητα

Ως υλικό εκκίνησης χρησιμοποιείται το παραμύθι «καλώς τον κύριο κοκ». Αφού ολοκληρωθεί η ανάγνωση του παραμυθιού στην ολομέλεια, ακολουθεί συζήτηση σχετικά με το παραμύθι και τους κανόνες κυκλοφοριακής αγωγής. Μετά τη συζήτηση και αφού τα παιδιά εκθέσουν τις απόψεις τους (σε αυτό το σημείο φαίνονται ξεκάθαρα οι γνωστικές τους συγκρούσεις σχετικά με το τι είναι αποδεκτό και τι απαγορεύεται σύμφωνα με το κύριο κ.ο.κ.). Τα παιδιά χωρισμένα σε ομάδες αναζητούν στο διαδίκτυο εικόνες σχετικές με τους κανόνες κυκλοφοριακής αγωγής (με τη δική μου βοήθεια) ανοίγουμε ένα έγγραφο word στο οποίο έχουμε δημιουργήσει έναν πίνακα με δύο στήλες. Με τα παιδιά θα δημιουργήσουμε έναν πίνακα αναφοράς με τους βασικούς κανόνες κυκλοφοριακής αγωγής: στην αριστερή στήλη τα παιδιά θα εισάγουν μία εικόνα  αφού πρώτα την αποθηκεύσουν στη βιλιοθήκη, ενώ στη δεξιά στήλη θα γράψω τον κανόνα που θεωρούν ότι απεικονίζει.

 2η δραστηριότητα

Παρακολουθούμε ένα ολιγόλεπτο βίντεο το οποίο απεικονίζει τη λειτουργία των φαναριών των πεζών. Κατά τη διάρκεια παρουσίασης του βίντεο υπάρχει αλληλεπίδραση με τα παιδιά θέτοντάς τους ερωτήσεις σχετικά με τη χρήση του φαναριού των πεζών.

 

3η δραστηριότητα

Ας παίξουμε λοιπόν, να δούμε πόσο καλά μάθαμε τους κανόνες της κυκλοφοριακής αγωγής!!! Πηγαίνουμε στο Photodentro και κατεβάζουμε το εκπαιδευτικό λογισμικό "μαθαίνω να κυκλοφορώ με ασφάλεια Β"!! Ανοίγουμε την εικόνα και παίζουμε το παιχνίδι επιλέγοντας κάθε φορά εκείνη την εικόνα που μας δείχνει τη σωστή συμπεριφορά σύμφωνα με τον κύριο κ.ο.κ. Έτοιμοι παιδιά; Ας ξεκινήσουμε λοιπόν! 

 4η δραστηριόττηα

Νομίζω πως τώρα ήρθε η ώρα να διασκεδάσουμε και λίγο! Τι λέτε! Πάμε να τραγουδήδουμε!! Ωραία!