ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΣΑΝ ΚΟΙΤΩ ΞΕΡΩ ΠΟΤΕ ΠΡΟΧΩΡΩ

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Εισαγωγή

 

 

Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό σενάριο στοχεύει στην απόκτηση κυκλοφοριακής συνείδησης, από τα παιδιά προσχολικής ηλικίας, μέσα από τη διαθεματική προσέγγιση της γνώσης. Η θεματική ενότητα στην οποία εντάσσεται είναι η κυκλοφοριακή αγωγή. Ο λόγος για τον οποίο επιλέχθηκε η συγκεκριμένη θεματική της κυκλοφοριακής αγωγής για τα παιδιά του νηπιαγωγείου είναι επειδή σύμφωνα με τους Thomson A. J., Foot C. H. and McLaren B. (1996) τα παιδιά θα πρέπει να διδαχθούν από μικρή ηλικία πώς να συμπεριφέρονται σε διαφορετικές καταστάσεις κυκλοφορίας. Έτσι τα παιδιά δεν αρκεί μόνο να γνωρίζουν πώς να συμπεριφέρονται ως πεζοί, αλλά θα πρέπει να μάθουν και τους κανόνες κώδικα οδικής κυκλοφορίας. Δεδομένου, λοιπόν ότι ζούμε σε μία τεχνολογικά εγγράμματη κοινωνία, η χρήση σύγχρονων μέσων διδασκαλίας (εφαρμογές, λογισμικά κ.ά.) συμβάλει στο να ξεπεραστούν τυχόν γνωστικές συγκρούσεις και στην εκμάθηση σωστής συμπεριφοράς στο δρόμο  με ελκυστικό και διασκεδαστικό τρόπο.

 Τι λέτε λοιπόν...μπορούν οι λιλιπούτιοι μαθητές μας να μάθουν καλύτερα ακόμα και από εμάς τους ενήλικες τους κανόνες κυκλοφοριακής αγωγής και τη σωστή χρήση του φωτεινού σηματοδότη των πεζών; Λέτε να τα καταφέρουν; Ας το διαπιστώσουμε...

 

 Εμπλεκόμενες Γνωστικές περιοχές