Σελίδα Εκπαιδευτικού
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |
1.3 Εμπλεκόμενες γνωστικές περιοχές Γνωστικό/-ά αντικείμενο/-α της Διδακτικής Πρακτικής: ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ- ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Τύπος δραστηριότητας: Project βασισμένο στη διερευνητική και συνεργατική μάθηση Εκτιμώμενος χρόνος: 1 μήνας Είναι ένα διαθεματικό σχέδιο εργασίας που στοχεύει στην απόκτηση γνώσεων καιι δεξιοτήτων που σχετίζονται με την παρουσίαση του καιρού και των καιρικών φαινομένων σε διάφορες εκδοχές.Συγκεκριμένα διατρέχει το πρόγραμμα σχεδιασμού και ανάπτυξης δραστηριοτήτων μελέτης περιβάλλοντος για το νηπιαγωγείο και ειδικότερα το πεδίο : φυσικό περιβάλλον και αλληλεπίδραση.Λαμβάνει υπόψη τη διεπιστημονική και διαθεματική προσέγγιση του θέματος και δίνει προσοχή στην συμμετοχή των μαθητών και στη χρήση ενεργητικών μεθόδων. Αξιοποιεί παιδαγωγικά και τεχνολογικά εργαλεία των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική πρακτική. Είναι επομένως απόλυτα συμβατό με το σχολικό Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών.
|
Σκοπός & Στόχοι της Διδακτικής Πρακτικής |
Οι διδακτικές πρακτικές είναι στοχοκεντρικές. Ο γενικός σκοπός της διδακτικής πρακτικής και οι επιμέρους στόχοι εξαρτώνται από τη θεωρητική προσέγγιση που υποστηρίζει ο κάθε εκπαιδευτικός και την προσωπική του θεωρία για τη διδασκαλία και τη μάθηση. Αυτοί είναι που καθορίζουν τον τύπο των δραστηριοτήτων που θα ακολουθήσουν και το περιεχόμενό τους. Γενικός Σκοπός Να μελετήσουν τα παιδιά το φαινόμενο του κύκλου του νερού και να καλλιεργήσουν ερευνητικό και ομαδικό πνεύμα μέσα από συνεργατικές διαδικασίες και ανακαλυπτικές δραστηριότητες.
|
Επιμέρους Στόχοι ως προς το γνωστικό αντικείμενο και ως προς τη μαθησιακή διαδικασία.
|
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |