Δραστηριότητα
- Περιγραφή εικόνας μέσω παρατήρησης και απόκρισης σε ερωτήσεις.
- Ατομική εξάσκηση στην ανάγνωση του ποιήματος «Για τ’ αγγελάκια του ουρανού».
- Εντοπισμός βασικών δομικών στοιχείων του ποιήματος «Για τ’ αγγελάκια του ουρανού».
- Επαναληπτικές δραστηριότητες μέσω Φύλλου Εργασίας, εργαλείων e-me content και των εφαρμογών Learning apps και Liveworksheets.
Φάση 1
Ασύγχρονη διαδικασία: Ευαισθητοποίηση σε σχέση με το θέμα - Ενεργοποίηση προγενέστερης γνώσης - Προετοιμασία σύγχρονης φάσης
Ο εκπαιδευτικός αναρτά στον Τοίχο της κυψέλης της πλατφόρμας e-me τις απαραίτητες οδηγίες με το αντίστοιχο υλικό (βιντεομάθημα, βίντεο Youtube, αρχεία) που θα χρειαστεί για την ασύγχρονη μαθησιακή διαδικασία. Δεδομένης της μικρής ηλικίας των μαθητών οι οδηγίες πρέπει να είναι σαφείς, απλές και κατατοπιστικές. Είναι σημαντικό να ακολουθούν τη χρονική σειρά με την οποία πρέπει να γίνουν οι δραστηριότητες. Καλό είναι να δίνεται και εναλλακτικός τρόπος πρόσβασης στο υλικό, ώστε να εξασφαλίζεται όσο το δυνατόν περισσότερο η πρόσβαση απ’ όλους τους μαθητές. Η συμβολή των γονέων είναι βοηθητική σε αυτό το στάδιο.
Φάση 2
Ασύγχρονη διαδικασία: Ατομική εξάσκηση
Στον Τοίχο της κυψέλης της πλατφόρμας e-me, οι μαθητές βρίσκουν τις οδηγίες και το υλικό για την 3η φάση της μαθησιακής διαδικασίας, που πραγματοποιείται ασύγχρονα, στο βιντεομάθημα που υπάρχει αναρτημένο. Μέσα σ’ αυτό, σε ορισμένο σημείο που τους έχει επισημανθεί, βρίσκουν όλες τις δραστηριότητες για ατομική εξάσκηση, συνοδευόμενες από προφορικές και γραπτές οδηγίες.
Φάση 3
Τελική αξιολόγηση - Ανατροφοδότηση
Οι μαθητές, σύμφωνα με τις οδηγίες που τους έχουν δοθεί κι όπως γνωρίζουν ήδη από την μαθησιακή τους εμπειρία στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, μπορούν να στείλουν πίσω στον εκπαιδευτικό όποια δραστηριότητα χρειάζεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ο εκπαιδευτικός αξιολογεί την επίδοση των μαθητών και ολόκληρης της μαθησιακής διαδικασίας βάσει των στόχων που τέθηκαν αρχικά σε επίπεδο γνώσεων, στάσεων και δεξιοτήτων. Στέλνει ατομική ανατροφοδότηση στους μαθητές μέσω του εργαλείου των μηνυμάτων της e-me ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Οι μαθητές καλούνται να αξιολογήσουν συνολικά τη μαθησιακή διαδικασία βάσει των δραστηριοτήτων που πραγματοποίησαν, των δυσκολιών που αντιμετώπισαν και του κατά πόσο τους άρεσε η εμπειρία που είχαν. Την ανατροφοδότησή τους μπορούν να την γράψουν στα σχόλια στον Τοίχο της κυψέλης της πλατφόρμας e-me.