Συμπέρασμα
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Α. Σε επίπεδο γνώσεων οι μαθητές να είναι σε θέση:
- Να αναγνωρίζουν, να ονομάζουν και να ταξινομούν σωστά τα δίγραμμα (δίψηφα σύμφωνα, δίψηφα φωνήεντα, συνδυασμοί).
- Να διαβάζουν σωστά τα δίγραμμα (δίψηφα σύμφωνα, δίψηφα φωνήεντα, συνδυασμοί) όταν τα συναντούν μεμονωμένα, σε λέξεις ή προτάσεις.
- Να γράφουν σωστά τα δίγραμμα (δίψηφα σύμφωνα, δίψηφα φωνήεντα, συνδυασμοί) μεμονωμένα, μέσα σε λέξεις, σε προτάσεις ή σαν καταλήξεις.
- Να επιλέγουν το κατάλληλο δίγραμμο (δίψηφα σύμφωνα, δίψηφα φωνήεντα, συνδυασμοί) για να συμπληρώσουν λέξεις.
- Να διακρίνουν και να ονομάζουν τα βασικά στοιχεία ενός ποιήματος (τίτλος, στροφές, στίχοι, ποιητής/τρια).
- Να περιγράφουν με ολοκληρωμένες προτάσεις μια εικόνα στον προφορικό και γραπτό λόγο.
Β. Σε επίπεδο στάσεων οι μαθητές να είναι σε θέση:
- Να συμμετέχουν και να συζητούν σε ομάδες εργασίας.
- Να συγκρίνουν και να αντιπαραβάλλουν τις απόψεις τους βάσει των κεκτημένων γνώσεών τους.
- Να αμφισβητούν δικαιολογώντας τις απόψεις τους.
Γ. Σε επίπεδο δεξιοτήτων οι μαθητές να είναι σε θέση:
- Να χρησιμοποιούν σωστά τα δίγραμμα (δίψηφα σύμφωνα, δίψηφα φωνήεντα, συνδυασμοί) που έχουν διδαχθεί.
- Να εφαρμόζουν όσα έχουν ήδη διδαχθεί σε σχέση με τη χρήση των δίγραμμων (δίψηφα σύμφωνα, δίψηφα φωνήεντα, συνδυασμοί) και τα βασικά στοιχεία του ποιήματος (τίτλος, στροφές, στίχοι, ποιητής/τρια).
- Να συντάσσουν ολοκληρωμένες προτάσεις στον προφορικό και τον γραπτό λόγο.
- Να συμβάλλουν στις ομάδες εργασίας.
- Να κατανοούν και να εκτελούν σωστά τις οδηγίες των δραστηριοτήτων.