Αξιολόγηση
1. Οι μαθητές υποβάλλουν όσες δραστηριότητες είναι απαραίτητο, σύμφωνα με τις οδηγίες που τους έχουν δοθεί. 2. Οι εργασίες των μαθητών θα αξιολογηθούν από τον εκπαιδευτικό βάσει των στόχων που έχουν τεθεί και στους τρεις άξονες, γνωστικό, στάσεων και δεξιοτήτων.
3. Η ανατροφοδότηση από τον εκπαιδευτικό προς τους μαθητές γίνεται ατομικά.
4. Οι μαθητές αξιολογούν συνολικά τη μαθησιακή διαδικασία βάσει της απόκρισής τους στις δραστηριότητες, του βαθμού δυσκολίας που αντιμετώπισαν και του κατά πόσο τους άρεσε η μαθησιακή εμπειρία που είχαν. |
Οι μαθητές, σύμφωνα με τις οδηγίες που τους έχουν δοθεί κι όπως γνωρίζουν ήδη από την μαθησιακή τους εμπειρία στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, μπορούν να στείλουν πίσω στον εκπαιδευτικό όποια δραστηριότητα χρειάζεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ο εκπαιδευτικός αξιολογεί την επίδοση των μαθητών και ολόκληρης της μαθησιακής διαδικασίας βάσει των στόχων που τέθηκαν αρχικά σε επίπεδο γνώσεων, στάσεων και δεξιοτήτων. Στέλνει ατομική ανατροφοδότηση στους μαθητές μέσω του εργαλείου των μηνυμάτων της e-me ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Οι μαθητές καλούνται να αξιολογήσουν συνολικά τη μαθησιακή διαδικασία βάσει των δραστηριοτήτων που πραγματοποίησαν, των δυσκολιών που αντιμετώπισαν και του κατά πόσο τους άρεσε η εμπειρία που είχαν. Την ανατροφοδότησή τους μπορούν να την γράψουν στα σχόλια στον Τοίχο της κυψέλης της πλατφόρμας e-me.