Δραστηριότητα
Η μέθοδος διδασκαλίας που ακολουθούμε είναι η ομαδοσυνεργατική. Για τη συγκεκριμένη δραστηριότητα θα χρησιμοποιηθούν τα παρακάτω "έντυπα":
1. 6 φύλλα εργασίας (ένα ανά ομάδα), ανάλογα με τη μέθοδο συντήρησης που ανατίθεται σε κάθε ομάδα. Κάθε φύλλο εργασίας περιλαμβάνει διευκρινήσεις σχετικά με τον τρόπο που θα εργαστούν τα άτομα της ομάδας, τις πηγές που θα χρησιμοποιήσουν καθώς και το χρόνο που θα έχουν στη διάθεσή τους.
2. Φύλλα αξιολόγησης (ατομικά και ομαδικά, αυτοαξιολόγησης και ετεροαξιολόγησης). Σε αυτά τα φύλλα θα υπάρχουν ασκήσεις συμπλήρωσης κενού, αντιστοίχησης, Σ-Λ. Ενώ για την αυτοαξιολόγηση και ετεροαξιολόγηση θα δοθούν σύγχρονες μέθοδοι αξιολόγησης (ρουμπρίκες)
3. Φύλλα πληροφοριών, με extra πληροφορίες, που δίνονται στους μαθητές για το σπίτι.
4. Φύλλα εργασίας για το σπίτι, τα οποία θα απαντηθούν από τους μαθητές στο σπίτι και θα έχουν διάρκεια ολοκλήρωσης 1 εβδομάδα (δηλαδή στο επόμενο μάθημα).
ΣΤΟΧΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ:
Μετά το πέρας του μαθήματος οι μαθητές θα είναι ικανοί να:
1. γνωρίζουν τις μεθόδους συντήρησης των τροφίμων, καθώς και τις αρχές "λειτουργίας" της κάθε μεθόδου.
2. εφαρμόζουν την παραπάνω γνώση στην καθημερινότητά τους, επιλέγοντας τρόφιμα, γνωρίζοντας περισσότερα πράγματα σε σχέση με τη μέθοδο συντήρησής τους και το κατά πόσο είναι βλαβερά ή όχι για τον οργανισμό τους.
3. λειτουργούν σε πλαίσιο αμοιβαίας συνεργασίας, αλληλεπιδρώντας μεταξύ τους, με σεβασμό στη διαφορετικότητα των απόψεων.