Δραστηριότητα
Οι μαθητές θα μπορέσουν να απαντήσουν στα ερωτήματα που τέθηκαν στην εισαγωγή,
1. αφού μελετήσουν τη σχετική ιστορία και ανακαλύψουν
α) το πώς μπορούσε κάποιος να ξεγελάσει εκείνη την εποχή τους κριτικούς τέχνης
β) το πώς η ανακάλυψη που έκανε ο Libby σχετικά με τα ισότοπα του άνθρακα σχετίζεται με τη ραδιοχρονολόγηση
γ) τον τύπο και την γραφική παράσταση της εκθετικής απόσβεσης των ραδιενεργών ισοτόπων
και
2. αφού συνθέσουν τις παραπάνω γνώσεις μεταξύ τους.
Τα εργαλεία που θα χρησιμοποιήσουν είναι από το διαδύκτυο πληροφορίες (ιστοεξερεύνηση) και on line λογισμικό (geogebra)