Διαδικασία
Οι μαθητές χωρίζονται σε δύο ομάδες.
Η πρώτη ομάδα ασχολείται με την αναζήτηση πληροφοριών
- για τον Μέεγκερεν,
- για τους ζωγράφους των οποίων τα έργα αντέγραψε ο Μέεγκερεν,
- για το πώς φτιάχνονταν τα χρώματα εκείνη την εποχή και
- ποια ήταν η προέλευσή τους (ανόργανη-οργανική ύλη).
Η δεύτερη ομάδα
- βρίσκει πληροφορίες για την ανακάλυψη του Libby σχετικά με τον άνθρακα 14,
- δημιουργεί τη γραφική παράσταση που δίνει την ποσότητα των ραδιενεργών ισοτόπων του άνθρακα που έχουν απομείνει σε υλικό που προέρχεται από φυτικούς ή ζωικούς οργανισμούς μετά την πάροδο ν-ετών μετά από το θάνατό τους,
- μελετά πίνακες με χρόνους ημιζωής και
- ερμηνεύει τον τύπο της εκθετικής απόσβεσης μέσα από αυτές.
Στη συνέχεια, και οι δύο ομάδες
- επεκτείνουν την αναζήτησή τους σε άλλες πηγές στον Παγκόσμιο Ιστό, σε έντυπα ή περιοδικά.
- κάνουν αποδελτίωση,
- καρατούν ή αποθηκεύουν φωτογραφίες ,
- συζητούν μεταξύ τους και παρουσιάζουν η μία στην άλλη το υλικό ώστε να βρουν τη λύση στο πρόβλημα, δηλαδή να απαντήσουν στο ερώτημα "Τι μπορεί να γίνει ώστε να ελεγχθεί η αυθεντικότητα των πινάκων"
Τέλος, ετοιμάζουν πεντάλεπτη παρουσίαση ανά ομάδες και την τελική 10 λεπτή παρουσίαση από κοινού, η οποία θα πρέπει να μην αναλώνεται σε επουσιώδεις λεπτομέρειες, αλλά να είναι άρτια από επιστημονικής απόψεως.
Η παρουσίαση μπορεί να έχει όποια μορφή επιθυμούν οι μαθητές, αλλά θα πρέπει απαραιτήτως να συνοδεύεται από κείμενο.