Συμπέρασμα
Με το πέρας της δραστηριότητα αυτής, οι μαθητές αναμένεται να:
έχουν καλλιεργήσει βασικές δεξιότητες του 21ου αιώνα σε κοινωνικό και γνωστικό επίπεδο, όπως
- διαχείρισης χρόνου
- συνεργασίας
- επιχειρηματολογίας
- παρουσίασης
- επιλογής των κατάλληλων πληροφοριών
- λήψης αποφάσεων
Ακόμα, στο πλαίσιο των μαθημάτων αναμένεται να
- έχουν κατανοήσει το χρόνο ημιζωής,
- να ερμηνεύουν γραφικές παραστάσεις
- να βρίσκουν και να χειρίζονται μαθηματικούς τύπους
Σημαντικό κρίνεται ότι οι μαθητές διαπιστώνουν τη σύνδεση μεταξύ τους διαφορετικών -φαινομανικά- γνωστικών περιοχών και το πόσο σημαντικό είναι να γνωρίζουμε διάφορα από πολλά επιστημονικά πεδία προκειμένου να μπορούμε να λύνουμε πιο σύνθετα πραγματικά προβλήματα.
Επίσης, σημαντικό κρίνεται ότι μαθαίνουν πώς η πλαστογράφιση/παραχάραξη οδηγεί σε σπίλωση του ονόματος αυτού που τη διαπράττει.
Οι μαθητές θα μπορούν να αξιολογήσουν την εργασία τους με βάση τον ενδεικτικό παρακάτω πίνακα.
Κριτήριο αυτοαξιολόγησης ομάδας |
Βαθμός |
|||
4 |
3 |
2 |
1 |
|
Περιεχόμενο και οργάνωση της εργασίας |
|
|
|
|
Έχουν απαντηθεί πλήρως όλα τα ερωτήματα της εργασίας. Δεν υπάρχουν ανακρίβειες και γίνεται σωστή αξιοποίηση των πηγών, οι οποίες και αναγράφονται στο τέλος. |
|
|
|
|
Η εργασία έχει ειρμό, δεν αφήνει κενά και είναι άρτια ως προς την επεξήγηση των ζητουμένων |
|
|
|
|
Γίνεται σωστή χρήση ορολογίας. Δεν υπάρχουν συντακτικά, γραμματικά ή ορθογραφικά λάθη. |
|
|
|
|
Η μορφοποίηση της εργασίας είναι ενιαία σε όλο το κείμενο και σύμφωνη με τις υποδείξεις του καθηγητή. |
|
|
|
|
Παρουσίαση της εργασίας |
|
|
|
|
Έχουν χρησιμοποιηθεί κατάλληλες εικόνες και σωστές γραφικές παραστάσεις. |
|
|
|
|
Η παρουσίαση ήταν κατανοητή από τους συμμαθητές σας και παρακίνησε το ενδιαφέρον τους.. |
|
|
|
|
Στην παρουσίαση της εργασίας συμμετείχαν όλα τα μέλη της ομάδας. |
|
|
|
|
Ήσαστε όλοι σε θέση να απαντήσετε σε ερωτήσεις των συμμαθητών σας σχετικές με την εργασία σας. |
|
|
|
|
Ομαδική δουλειά/Συνεργασία |
|
|
|
|
Κάθε μέλος της ομάδας μετείχε στη μελέτη των επιμέρους υποθεμάτων. |
|
|
|
|
Η ομάδα μπόρεσε να επικεντρωθεί στο θέμα, σε κάθε συνάντηση. |
|
|
|
|
Η συνεργασία υπήρξε άριστη και διεξήχθη στο πλαίσιο του αλληλοσεβασμού και της αποδοχής. |
|
|
|
|
Η δουλειά της ομάδας οργανώθηκε από τα μέλη της χωρίς να χρειαστεί η παρέμβαση του/της εκπαιδευτικού |
|
|
|
|
Κάθε μέλος της ομάδας συνεισέφερε στο τελικό αποτέλεσμα |
|
|
|
|