εκθετική απόσβεση - η μέθοδος του άνθρακα 12

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Συμπέρασμα

Με το πέρας της δραστηριότητα αυτής, οι μαθητές αναμένεται να:

έχουν καλλιεργήσει βασικές δεξιότητες του 21ου αιώνα σε κοινωνικό και γνωστικό επίπεδο, όπως 

Ακόμα, στο πλαίσιο των μαθημάτων αναμένεται να

Σημαντικό κρίνεται ότι οι μαθητές διαπιστώνουν τη σύνδεση μεταξύ τους διαφορετικών -φαινομανικά- γνωστικών περιοχών και το πόσο σημαντικό είναι να γνωρίζουμε διάφορα από πολλά επιστημονικά πεδία προκειμένου να μπορούμε να λύνουμε πιο σύνθετα πραγματικά προβλήματα.

Επίσης, σημαντικό κρίνεται ότι μαθαίνουν πώς η πλαστογράφιση/παραχάραξη οδηγεί σε σπίλωση του ονόματος αυτού που τη διαπράττει.

 

 Οι μαθητές θα μπορούν να αξιολογήσουν την εργασία τους με βάση τον ενδεικτικό παρακάτω πίνακα.

Κριτήριο αυτοαξιολόγησης ομάδας

Βαθμός

4

3

2

1

Περιεχόμενο και οργάνωση της εργασίας

 

 

 

 

Έχουν απαντηθεί πλήρως όλα τα ερωτήματα της εργασίας. Δεν υπάρχουν ανακρίβειες και γίνεται σωστή αξιοποίηση των πηγών, οι οποίες και αναγράφονται στο τέλος.

 

 

 

 

Η εργασία έχει ειρμό, δεν αφήνει κενά και είναι άρτια ως προς την επεξήγηση των ζητουμένων

 

 

 

 

Γίνεται σωστή χρήση ορολογίας. Δεν υπάρχουν συντακτικά, γραμματικά ή ορθογραφικά λάθη.

 

 

 

 

Η μορφοποίηση της εργασίας είναι ενιαία σε όλο το κείμενο και σύμφωνη με τις υποδείξεις του καθηγητή.

 

 

 

 

Παρουσίαση της εργασίας

 

 

 

 

Έχουν χρησιμοποιηθεί κατάλληλες εικόνες και σωστές γραφικές παραστάσεις.

 

 

 

 

Η παρουσίαση ήταν κατανοητή από τους συμμαθητές σας και παρακίνησε το ενδιαφέρον τους..

 

 

 

 

Στην παρουσίαση της εργασίας συμμετείχαν όλα τα μέλη της ομάδας.

 

 

 

 

Ήσαστε όλοι σε θέση να απαντήσετε σε ερωτήσεις των συμμαθητών σας σχετικές με την εργασία σας.

 

 

 

 

Ομαδική δουλειά/Συνεργασία

 

 

 

 

Κάθε μέλος της ομάδας μετείχε στη μελέτη των επιμέρους υποθεμάτων.

 

 

 

 

Η ομάδα μπόρεσε να επικεντρωθεί στο θέμα, σε κάθε συνάντηση.

 

 

 

 

Η συνεργασία υπήρξε άριστη και διεξήχθη στο πλαίσιο του αλληλοσεβασμού και της αποδοχής.

 

 

 

 

Η δουλειά της ομάδας οργανώθηκε από τα μέλη της χωρίς να χρειαστεί η παρέμβαση του/της εκπαιδευτικού

 

 

 

 

Κάθε μέλος της ομάδας συνεισέφερε στο τελικό αποτέλεσμα