Το μαύρο κύμα

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Πηγές-Μέσα

 

     

   Για την εργασία κάθε ομάδας προτείνονται ενδεικτικά οι ακόλουθοι δικτυακοί τόποι:

 

- Αναλυτές του λογοτεχνικού έργου:

  1. http://digitalschool-admin.minedu.gov.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-A107/391/2592,10121/ (Ψηφιακό σχολείο)
  2. http://www.slideshare.net/katerina60/mindmap-h (Δικτυακός τόπος με παρουσιάσεις μαθημάτων και εννοιολογικούς χάρτες)
  3. http://goo.gl/hfjnv (Λουίς Σεπούλβεδα, «Ο κόσμος του τέλους του κόσμου»)
  4. http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/ebook/show.php/DSGL105/229/1683,5366/ (Γιώργος Σαραντάρης, «Ξυπνάμε και η θάλασσα ξυπνά μαζί μας»)
  5. http://4gymzografou.files.wordpress.com/2013/01/neoellinika-keimena-a-part-two.pdf (Ανάλυση του κειμένου, σελίδα 371)
  6. http://afterschoolbar.blogspot.gr/2012/03/blog-post_22.html (Εκπαιδευτικό ιστολόγιο)
  7. http://alldayschool.blogspot.gr/2013/03/blog-post_4112.html (Ιστολόγιο σχολικό, ανάλυση κειμένου)

  8.  http://alexgger.blogspot.gr/2012/12/blog-post_4.html (Ιστολόγιο φιλολογικών μαθημάτων, ανάλυση αποσπάσματος)

 

- Δημοσιογράφοι:

 

  1. http://www.loutrakiblog.gr/2012/12/blog-post_84.html (Νέα της Κορινθίας)
  2. http://www.parakato.gr/2011/12/70-video.html (Ιστοσελίδα με νέα της Κορινθίας)
  3. http://www.prasinomple.gr/pics/pics1/flash/korintiakoskolpos.pdf (Προβλήματα στον Κορινθιακό κόλπο)
  4. http://dorida.blogspot.gr/2011/02/blog-post.html (Ενημερωτικό blog για τη Δωρίδα)
  5. http://5dim-pyrgou.ilei.sch.gr/sea_web/htm/polution.html (Ρύπανση από πετρελαιοειδή στην Κορινθία)
  6. http://www.briefingnews.gr/periballon/item/47150-kampana (Σελίδα ενημέρωσης)
  7. http://www.greenpeace.org/greece/Global/greece/report/2009/6/report.pdf (Greenpeace)
  8. http://korinthiakosorizontas.blogspot.gr/2011/06/blog-post_11.html (Κορινθιακός Ορίζοντας)
  9. http://korinthostv.blogspot.gr/2011/06/blog-post_3152.html (Το ειδησεογραφικό κανάλι της Κορινθίας, KorinthosTv)
  10. http://el.wikipedia.org/wiki/Άρθρο (Wikipedia, βασικά χαρακτηριστικά του άρθρου)

Παρακολουθήστε με προσοχή τα παρακάτω βίντεο:

 

           (Ο Κορινθιακός που πληγώναμε)

 

           (Η κόκκινη λάσπη στον Κορινθιακό κόλπο)

  - Άνθρωποι των γραμμάτων και των τεχνών

 

  1. http://www.newsbeast.gr/environment/arthro/503658/to-pio-vromiko-kanali-stis-ipa-einai-ergo-tehnis/ (Ιστοσελίδα ενημέρωσης, τέχνη: φωτογραφία)
  2. http://www.flashnews.gr/page.ashx?pid=3&aid=15195&cid=9 (Ιστοσελίδα ενημέρωσης, τέχνη: φωτογραφία)
  3. http://blogs.sch.gr/2dimnafpl/2013/06/13/εκδήλωση-στο-βουλευτικό-για-το-περιβά/ (Ιστολόγιο του 2ου Δημοτικού Ναυπλίου, τέχνη: ζωγραφική)
  4. http://www.artandlife.gr/Patra-athina_soygleri_ekthesi_zografikis_sysxetiseis (Ιστοσελίδα σχετικά με τις τέχνες, τέχνη: ζωγραφική)
  5. http://www.artsandthecity.gr/article/Ex_pose:-To-Nero-sti-Sugchroni-Techni/7501/ (Ιστοσελίδα για την τέχνη, τέχνη: ζωγραφική)
  6. http://anakyklosymmaxies.blogspot.gr/2013/06/blog-post_1186.html (Ιστολόγιο για την ανακύκλωση, τέχνη: κολάζ)
  7. http://www.econews.gr/2010/06/14/sculpture-garbages-thermaikos/ (Ιστοσελίδα ενημέρωσης, τέχνη: γλυπτική)
  8. http://salograia.blogspot.gr/2010/12/blog-post_19.html (Ιστολόγιο, ποίηση: «Το νερό και η ευχαριστία», Νικηφόρος Βρεττάκος)
  9. http://odelytis3.blogspot.gr/2009/08/blog-post.html (Ιστολόγιο, ποίηση: «Το θαλασσινό τριφύλλι» και «Ο γλάρος» του Οδυσσέα Ελύτη)        

Παρακολουθήστε και το βίντεο με τη θεατρική παράσταση που βασίστηκε στο έργο του Σεπούλβεδα:

            

Και το τραγούδι του Χρήστου Θηβαίου «Το νερό» (πρόσεξε τον στίχο: «Όποιος βρωμίζει το νερό, βρωμίζει ο ίδιος»)  

            

 

 - Μέλη οικολογικής οργάνωσης

 

  1. http://www.greenpeace.org/greece/el/ (Ιστοσελίδα της Greenpeace στην Ελλάδα)
  2. http://el.wikipedia.org/wiki/Greenpeace (Βικιπαιδεία: Greenpeace)
  3. http://www.econews.gr/2011/09/15/kolpos-mexikou-bp-euthini/ και http://www.econews.gr/2011/09/21/kolpos-mexikou-pissa/ και http://www.econews.gr/2010/07/07/birds-deaths-mexico-gulf/ και http://www.econews.gr/2010/07/02/fishery-dying-gulf-mexico/ (Ιστοσελίδα ενημέρωσης)
  4. http://www.greenpeace.org/greece/el/news/nea/petrelaiokilida_bp_mexiko/ (Ιστοσελίδα της Greenpeace, σχετικά με το περιστατικό στον κόλπο του Μεξικού)
  5. http://laventer.blogspot.gr/2010/08/blog-post_9318.html (Φιλολογικό ιστολόγιο, τρόποι μείωσης των οικολογικών καταστροφών)
  6. http://5dim-pyrgou.ilei.sch.gr/sea_web/htm/polution.html (Ιστοσελίδα σχολείου, ρύπανση θαλασσών, τρόποι αντιμετώπισης)
  7. http://www.env-edu.gr/Chapters.aspx?id=115  (Ρύπανση της θάλασσας - Πύλη Παιδαγωγικού Υλικού)
  8. http://www.aquazone.gr/forums/index.php?showtopic=79287 (The ultimate aquatic portal)
  9. http://www.schools.ac.cy/eyliko/mesi/themata/nea_ellinika/gymn/ekpaideftiko-yliko/epistoli_c_gym.pdf (Ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας, χαρακτηριστικά επιστολής)

 

     Δείτε το βίντεο για τη δράση της Greenpeace:

 

            

      ... και το βίντεο για την οικολογική καταστροφή στον κόλπο του Μεξικού:

           

 

     Μπορείτε, όπως ήδη αναφέραμε, να χρησιμοποιήσετε με προσοχή και άλλες διαδικτυακές πηγές της επιλογής σας, αναφέροντάς τες στην εργασία σας...