"ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ του ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ στην Διαπολιτισμική Αγορά"

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Πηγές-Μέσα

* χρήση power point

 * χρήση video   

* παρουσίαση του συγκεκριμένου γνωστικού αντικειμένου

* μοίρασμα εντύπου πάνω στο γνωστικό αντικείμενο : [Συμπεράσματα με Εικονογράφηση : "Δείγμα Καταναλωτικής προσέγγισης"]

* λογισμικό υποστήριξης κατασκευής εννοιολογικών χαρτών εγκατεστημένο στους Η/Υ του εργαστηρίου: "Inspiration"

 

1. Β' ΕΠΑΛ - «Αρχές Marketing»

2. Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων, «Οικονομία- Επιχειρήσεις - Marketing»

3. Κ.Τζωρτζάκης – Α.Τζωρτζάκη , «Αρχές Marketing – Η Ελληνική Προσέγγιση»

 

http://elearning.promotion3e.de/gr/lore-of-sale/marketing/purchase-decision-factors.html

http://www.openarchives.gr/search

https://openclass.teiwm.gr/modules/document/file.php/AF105/Μάρκετινγκ_ΛΧ_5.pdf

https://sites.google.com/site/aspaitekatanalotis/

https://youtu.be/EkYtEBjGbqM  

https://drive.google.com/drive/folders/0B2WVnNJMr2N6cHlKcWU5WERFaDg?usp=sharing