Πηγές-Μέσα
- Εργαλεία υλοποίησης - Απαιτούμενη υποδομή
* χρήση power point
* χρήση video
* παρουσίαση του συγκεκριμένου γνωστικού αντικειμένου
* μοίρασμα εντύπου πάνω στο γνωστικό αντικείμενο : [Συμπεράσματα με Εικονογράφηση : "Δείγμα Καταναλωτικής προσέγγισης"]
* λογισμικό υποστήριξης κατασκευής εννοιολογικών χαρτών εγκατεστημένο στους Η/Υ του εργαστηρίου: "Inspiration"
- Βιβλιογραφία
1. Β' ΕΠΑΛ - «Αρχές Marketing»
2. Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων, «Οικονομία- Επιχειρήσεις - Marketing»
3. Κ.Τζωρτζάκης – Α.Τζωρτζάκη , «Αρχές Marketing – Η Ελληνική Προσέγγιση»
- Υλικό ιστοεξερεύνησης
http://elearning.promotion3e.de/gr/lore-of-sale/marketing/purchase-decision-factors.html
http://www.openarchives.gr/search
https://openclass.teiwm.gr/modules/document/file.php/AF105/Μάρκετινγκ_ΛΧ_5.pdf
- site εκπαιδευτικού της ενότητας
https://sites.google.com/site/aspaitekatanalotis/
- Video
- Υποστηρικτικό Υλικό διδασκαλίας
https://drive.google.com/drive/folders/0B2WVnNJMr2N6cHlKcWU5WERFaDg?usp=sharing