Αξιολόγηση
Αξιολόγηση
Δεν διαπιστώθηκαν ιδιαίτερες μαθησιακές δυσκολίες. Ίσως στην αρχή να υπήρξε μια μικρή δυσκολία στην κατανόηση των εννοιών , της εμπλοκής του διαπολιτισμικού στοιχείου και στη χρήση του λογισμικού Inspiration, τα οποία ξεπεράστηκαν στη πορεία των διδακτικών ωρών. Στην αρχή της 1ης & 2ης διδασκαλίας (στη σχολική τάξη) έγινε διερεύνηση των γνώσεων των μαθητών σχετικά με το θέμα της διδακτικής ενότητας, εντοπίστηκαν αδυναμίες και κενά τα οποία επιχειρήθηκε να καλυφθούν μέσω της συμμετοχής των μαθητών . Οι μαθητές σε όλα τα στάδια συμμετείχαν ενεργά στην προσπάθεια επίτευξης των στόχων, έδειξαν ενδιαφέρον και ενθουσιασμό κατά την διάρκεια του video . Συνεργάστηκαν αρμονικά και με ενδιαφέρον στο πρόγραμμα Inspiration το οποίο χρησιμοποίησαν για την κατασκευή των εννοιολογικών χαρτών.
Φύλλο Αξιολόγησης
Στο τέλος ζητείται από τους μαθητές να συμπληρώσουν ένα ΦΥΛΛΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ του συγκεκριμένου Διδακτικού Σεναρίου με την χρήση του εργαλείου του εννοιολογικού χάρτη
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 | Ο σχεδιασμός του μαθήματος άρεσε σε σας ; | |||||
2 | Το συγκεκριμένο μάθημα το κατανοήσατε ; | |||||
3 | Πόσο δύσκολη σας φάνηκε η άσκηση εφαρμογής ; | |||||
4 | Η εργασία αξιολόγησης (εννοιoλολογικός χάρτης) ήταν ενδιαφέρουσα ; | |||||
5 | Το πρόγραμμα Inspiration ήταν εύχρηστο ; | |||||
6 | Οι πηγές ιστοεξερεύνησης ήταν επαρκείς ; |
κλίμακα αξιολόγησης :
1.καθόλου 2.λίγο 3.αρκετά 4.πολύ 5.πάρα πολύ
Το φύλλο Αξιολόγησης θα δείξει στον εκπαιδευτικό εάν το ενδιαφέρον των μαθητών διατηρήθηκε σε υψηλό επίπεδο καθ ’όλη τη διάρκεια διεξαγωγής του διδακτικού σεναρίου και εάν η χρησιμοποίηση της ιστιοεξερευνησης και του προγράμματος Inspiration ως εκπαιδευτικά εργαλεία τους κέντρισε το ενδιαφέρον .