«Θεσσαλονίκη, Μέρες του 1969 μ.Χ.»

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Διαδικασία

Χωρίζονται οι μαθητές από τον εκπαιδευτικό σε 4 ομάδες των 5 ατόμων και ανατίθενται οι ακόλουθες εργασίες υπό την καθοδήγησή του:

α) Να σχολιάσουν τον τίτλο του ποιήματος

β) Να χρησιμοποιήσουν τους υπερσυνδέσμους του σχολικού βιβλίου και να βρουν στο Λεξικό της Κοινής Ελληνικής σημασίες λέξεων του ποιήματος που επαναλαμβάνονται

γ) Να εντοπίσουν τον ρόλο της αναφοράς της οδού Αιγύπτου μελετώντας και το άλλο ποίημα του ποιητή στο οποίο ξαναγίνεται αναφορά και υπάρχει ως υπερσύνδεσμος στο διαδραστικό βιβλίο

δ) Να διαβάσουν και να συσχετίσουν το ποίημα του Γ. Σεφέρη «Με τον τρόπο του Γ.Σ.», στίχο του οποίου παραθέτει ο Αναγνωστάκης και υπάρχει ως σύνδεσμος στο διαδραστικό βιβλίο.

Κάθε ομάδα παρουσιάζει την εργασία στην ολομέλεια και ακολουθεί συζήτηση.

Οι μαθητές καλούνται αφού μελετήσουν στη «Χρονογραμμή- Ιστορία και Λογοτεχνία» της Πύλης για την ελληνική γλώσσα, τις ιστορικές περιόδους στις οποίες αναφέρεται το ποίημα, να εκπονήσουν το ερμηνευτικό τους σχόλιο σε 150-200 λέξεις και να το αναρτήσουν στον τοίχο της e class, στο οποίο θα αναρτώνται και τα αντίστοιχα σχόλια όλων των μαθητών