Η Φύση στην Επτανησιακή Σχολή

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Διαδικασία

           Στάδιο 1ο :

      Θα χωριστείτε σε πέντε ομάδες μαθητών. Κάθε ομάδα θα μελετήσει μία συγκεκριμένη κατηγορία εκπροσώπων της Επτανησιακής Σχολής και θα επιχειρήσει να εντοπίσει στοιχεία που θα επιβεβαιώνουν τον σημαντικό ρόλο που κατέχει η φύση στο έργο τους. Για δική σας διευκόλυνση, οι τέσσερεις πρώτες ομάδες θα μελετήσουν αντιστοίχως τις εξής κατηγορίες :                                                                                                                                                                                                                             

                                         - Προσολωμικοί λογοτέχνες                               

                                         - Σολωμικοί

                                         - Μετασολωμικοί - ελάσσονες μορφές

                                         - Εξωσολωμικοί

 

 

 

            Σε  μία  πρώτη  προσέγγιση  του έργου  τους , παρακολουθήστε τα  ακόλουθα βίντεο  και   κρατήστε σημειώσεις για την παρουσία του φυσικού στοιχείου και το πώς αυτό επηρεάζει τη δράση των υποκειμένων:

 

1  .

                                    

2 .

                                    

3 .

                                    

         Στάδιο 2ο :

       Κάθε ομάδα, ανάλογα με την κατηγορία που έχει αναλάβει, θα εκπονήσει μια εργασία με τα στοιχεία που έχει εντοπίσει, ακολουθώντας την ομαδοσυνεργατική μέθοδο. Οι εργασίες όλων των ομάδων θα παρουσιαστούν στην τάξη.

         Στάδιο 3ο :

        Με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού, μία πέμπτη ομάδα θα αναλάβει να διευρύνει την εργασία, συγκρίνοντας τα στοιχεία που έχουν εντοπίσει οι τέσσερεις προηγούμενες ομάδες, ούτως ώστε να προκύψουν και συγκριτικά συμπεράσματα. Ορισμένα από αυτά τα ερωτήματα διερεύνησης θα μπορούσαν να είναι τα ακόλουθα :

   Αφού και η πέμπτη ομάδα εργαστεί πάνω σε αυτά τα ερωτήματα, εμπλουτίζοντάς τα και με περαιτέρω στοιχεία που οι ίδιοι έχουν εντοπίσει, παρουσιάζει τη δική της συνθετική εργασία στην τάξη.