Εισαγωγή
Σκοπός του σεναρίου είναι οι μαθητές να εξοικιωθούν με το περιβάλλον της γλώσσας SCRATCH 3.0 και να δημιουργήσουν τα πρώτα δικά τους απλά προγράμματα χρησιμοποιώντας τις βασικές εντολές (κίνησης, όψης, ήχου και ελέγχου) του Προγραμματιστικού Περιβάλλοντος Scratch.
Στόχοι του σεναρίου είναι:
- Οι μαθητές να πειραματιστούν και να εξοικειώθούν με το περιβάλλον στο Scratch 3.0 χρησιμοποιώντας εντολές κίνησης, δομή επανάληψης, δομή επιλογής, αισθητήρες και ελεύθερο παιχνίδι.
- Να λειτουργήσουν συνεργατικά, να πειραματιστούν, να δοκιμάσουν και να διορθώσουν λάθη κατά τη διάρκεια της διερευνητικής ανακλυπτικής μάθησης και της επίλυσης προβλήματος.
- να ρυθμίζουν την κατεύθυνση της κίνησης
- να αντιλαμβάνονται ότι κάθε μορφή έχει το δικό της σενάριο και ότι τα σενάρια εκτελούνται παράλληλα.