Ζεϊμπεκικος

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Αξιολόγηση

Ως ενδεικτικά εργαλεία αξιολόγησης  διερεύνησης και αποτίμησης  προτείνονται:
 
 
1 - Η συνέντευξη
 
Μη δομημένη συνέντευξη:κινείται ελεύθερα στο πλαίσιο της θεματικής που έχει
επιλεγεί.
 
Για τη διερεύνηση των αξόνων και των δράσεων βελτίωσης στο πλαίσιο της
διαδικασίας της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου συνιστάται η μη δομημένη
συνέντευξη. Δίνει τη δυνατότητα να διατυπωθούν διευκρινιστικές ερωτήσεις, ώστε να
αποκτηθεί πληρέστερη εικόνα του τρόπου με τον οποίο οι συμμετέχοντες σκέφτονται
και αντιλαμβάνονται τις λειτουργίες του εκπαιδευτικού έργου, όπως καθεμία
εξειδικεύεται στους επιμέρους άξονες. Επιτρέπει εμβάθυνση στα ζητήματα που
τίθενται και, αξιοποιώντας την αμεσότητα της επικοινωνίας του συνεντευκτή με τους
συμμετέχοντες, συμβάλλει επιπλέον στην ανάδυση περαιτέρω αξιοποιήσιμων
δεδομένων.
 
 
2 - Η παρατήρηση
 
Ελεύθερη/μη δομημένη παρατήρηση, η οποία δεν επικεντρώνεται σε συγκεκριμένο
θέμα.
Η παρατήρηση συνιστά σύνηθες εργαλείο διερεύνησης αξόνων στο πλαίσιο της
διαδικασίας της εσωτερικής αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου. Προσφέρει
δεδομένα ποιοτικού χαρακτήρα, τα οποία ο παρατηρητής καταγράφει στον φυσικό
τους τόπο και χρόνο και στη συνέχεια τα επεξεργάζεται και τα ερμηνεύει. Σημαντικά
είναι τα πλεονεκτήματά της ιδιαίτερα στη διερεύνηση των διαδικασιών της
διδασκαλίας και της μάθησης. Η παρατήρηση μπορεί να πάρει διάφορες μορφές.