Ειρήνη - Πόλεμος

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Αξιολόγηση

Η αξιολόγηση της γλώσσας θεωρείται διαδικασία συµπληρωµατική µε τη διδασκαλία -διδασκαλία και αξιολόγηση στοχεύουν, µε τη συνεργασία καθηγητή και µαθητή, στην ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας του µαθητή. Είναι σημαντικό  οι μαθητές  στην αρχή να διερευνούν  τι ξέρουν για τα θέματα και τους στόχους της συγκεκριμένης ενότητας,  στη συνέχεια να εντοπίζουν τι θέλουν να μάθουν και τι απαιτείται να μάθουν και  στο τέλος, να συνειδητοποιούν τι έμαθαν. Οι μορφές λόγου που παράγονται είναι ποικίλες, ανάλογα με τον επικοινωνιακό στόχο. Γι αυτό είναι σημαντικό να κριθεί  αν ο λόγος που παρήγαγαν οι μαθητές εξυπηρετεί το σκοπό για τον οποίο παρήχθη. Αν δηλαδή τα γλωσσικά μέσα που χρησιμοποιήθηκαν είναι κατάλληλα για την περίσταση και αν πετυχαίνουν τον επικοινωνιακό στόχο που τέθηκε.

 

Κριτήριο αξιολόγησης εργασιών

Βαθμός

4

3

2

1

Περιεχόμενο και οργάνωση της εργασίας

 

 

 

 

Οι πληροφορίες που παρατίθενται είναι σύμφωνες με τα ζητούμενα της εργασίας.

 

 

 

 

Οι πληροφορίες έχουν οργανωθεί με λογική σειρά, υπάρχει σωστή σύνδεση και ολοκληρωμένη διαπραγμάτευση

 

 

 

 

Γίνεται σωστή χρήση της γλώσσας Δεν υπάρχουν συντακτικά, γραμματικά ή ορθογραφικά λάθη.

 

 

 

 

Παρουσίαση της εργασίας

 

 

 

 

Έχουν χρησιμοποιηθεί κατάλληλες εικόνες  και μορφοποιήσεις

 

 

 

 

Η παρουσίαση της εργασίας σας ήταν αναλυτική και κατανοητή από τους συμμαθητές σας.

Στην παρουσίαση της εργασίας σας συμμετείχαν όλα τα μέλη της ομάδας. Απαντήσατε ικανοποιητικά σε ερωτήσεις σχετικές με την εργασία σας.

 

 

 

 

Ομαδική δουλειά/Συνεργασία

 

 

 

 

Κάθε μέλος της ομάδας συμμετείχε ενεργά στην έρευνα και στη  μελέτη του θέματος

 

 

 

 

Τα μέλη της ομάδας σας συνεργάστηκαν άριστα μεταξύ τους και συνέβαλαν όλοι στο τελικό αποτέλεσμα