Αξιολόγηση
Στα πλαίσια της παρούσας ιστοεξερεύνησης θα πραγματοποιηθεί αξιολόγηση του έργου της κάθε ομάδας και της λειτουργικότητας που επέδειξε στις προηγούμενες διαδικασίες και δραστηριότητες.
Η αξιολόγηση των ομαδικών έργων θα γίνει με κριτήριο τους στόχους που τέθηκαν, ενώ η αξιολόγηση και των μαθητών και των διαφορετικών διαδικασιών θα γίνει από το καθένα ατομικά ( αυτοαξιολόγηση ) καθώς και από τις άλλες ομάδες (ετεροαξιολόγηση ).
Στο τέλος κάθε δραστηριότητας, θα διενεργείται αξιολόγηση που θα έχει τον τίτλο <<Τι έμαθα ως τώρα>> . Η συγκεκριμένη δραστηριότητα αξιολόγησης έχει ως στόχο να εντοπιστούν τυχόν δυσκολίες που συναντούν οι μαθητές για να γίνουν και οι αναγκαίες διορθωτικές κινήσεις .
Συζήτηση και Ανατροφοδότηση σχετικά με τα παρακάτω:
• Υπήρχαν ερωτήσεις (ή και δραστηριότητες) που δυσκολευτήκατε να απαντήσετε είτε γιατί ήταν δύσκολο να αποφασίσετε, είτε γιατί δεν έγινε καλή διατύπωση της ερώτησης;
• Άλλαξαν άποψη ή στάση μερικοί από εσάς κατά τη διάρκεια των δραστηριοτήτων και συζητήσεων; Αν ναι, γιατί;
• Διαχειριστήκατε αποτελεσματικά τις διαφωνίες που υπήρξαν;
• Πιστεύετε ότι υπάρχουν «σωστές» και «λάθος» απαντήσεις για τις διάφορες δηλώσεις που έγιναν ή είναι θέμα προσωπικής γνώμης;
• Συμφωνείτε όλοι για τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που αντιστοιχούν σε αυτά;
• Υπάρχει θεμελιακή διαφορά μεταξύ των δύο (πρώτων) γενεών των ανθρωπίνων δικαιωμάτων: αστικά & πολιτικά δικαιώματα και κοινωνικά & οικονομικά δικαιώματα; Ποια από αυτά είναι πιο σημαντικά;
• Χρειαζόμαστε και άλλα δικαιώματα; Θα μπορούσε να υπάρξει και μια τρίτη γενιά δικαιωμάτων;