Αξιολόγηση
Διαδικασία αξιολόγησης
Για την αξιολόγηση των μαθητών θα χρησιμοποιηθούν τα εξής είδη αξιολόγησης:
α) αυτοαξιολόγηση : ο κάθε μαθητής αξιολογεί τη συνεισφορά του στο συνολικό έργο της ομάδας του. Τα κριτήρια αξιολόγησης της προσφοράς του κάθε μέλους είναι: (α) ο βαθμός εμπλοκής του στην ομάδα και το συνεργατικό πνεύμα που επέδειξε, (β) ο βαθμός που ενσάρκωσε το ρόλο που του δόθηκε από την ομάδα και (γ) το ποσοστό συνεισφοράς του στο τελικό αποτέλεσμα,
β) αξιολόγηση ομάδων : η κάθε ομάδα αξιολογεί (ετεροαξιολόγηση) το έργο των άλλων ομάδων (βαθμός ομάδας) τεκμηριώνοντας το βαθμό της με βάση συγκεκριμένα κριτήρια. Τα κριτήρια αυτά είναι: (α) η πληρότητα του περιεχομένου της εργασίας που παρουσίασε η κάθε ομάδα, (β) η επιλογές στην έκφραση των απόψεών της, (γ) ο τρόπος παρουσίασης που επέλεξε η κάθε ομάδα και ο βαθμός εμπλοκής όλων των μελών της,
γ) αξιολόγηση μελών και ομάδων : ο εκπαιδευτικός αξιολογεί: (1) κάθε μαθητή χωριστά με βάση τις ατομικές εργασίες που κατέθεσε και (2) κάθε ομάδα με ένα συνολικό βαθμό με βάση: (α) τον τρόπο με τον οποίο εργάστηκε, (β) το βαθμό συνεργασίας των μελών και (γ) το παραχθέν κείμενο που έχει αναρτήσει στο χώρο του μαθήματος στην ψηφιακή τάξη (ή το ιστολόγιο) του σχολείου. Ο βαθμός αυτός θα προσαρμοστεί στα μέλη της ομάδας, αφού προηγουμένως τα μέλη της συμφωνήσουν στο πόσες μονάδες (επί του 20) αξίζει το κάθε μέλος για την προσφορά του στην ομάδα (σύμφωνα με τη φάση της αυτοαξιολόγησης που προηγήθηκε).
Η τελική αξιολόγηση προκύπτει από το Μ.Ο. των παραπάνω βαθμών.