Από πού να πιώ νερό;

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Συμπέρασμα

 

Συγχαρητήρια!! Έχετε ολοκληρώσει την ιστοεξερεύνηση!

Ας δούμε τώρα σε τι είστε σε θέση να απαντήσετε :

 

ως Υγιεινολόγοι Μηχανικοί έχετε κατανοήσει:

- πώς και από ποιους παρακολουθείται το νερό που φτάνει στις βρύσες μας 

μέσα από ποιες διαδρομές φτάνει το νερό από τις πηγές στις βρύσες μας

- πώς η ΔΕΥΑΜΒ βελτιώνει την ποιότητά του, ώστε όλοι οι κάτοικοι να πίνουν ίδιας ποιότητας νερό

 

ως Χημικοί έχετε κατανοήσει:

ποιες τιμές πρέπει να έχει το νερό της βρύσης και τα εμφιαλωμένα νερά, σύμφωνα με τη νομοθεσία

- ποιες μέθοδοι απολύμανσης του πόσιμου νερού υπάρχουν

 

ως Περιβαλλοντολόγοι έχετε κατανοήσει:

- πόση ενέργεια καταναλώνεται, πόσος χρόνος χρειάζεται για την διάσπαση, ποιες είναι οι επιπτώσεις, πώς γίνεται η ανακύκλωση των εμφιαλωμένων νερών, πόσο κοστίζει η αγορά τους

- ποια είδη φίλτρων υπάρχουν, πώς λειτουργούν

 

ως Ενεργοί Πολίτες έχετε κατανοήσει:

- ποιες είναι οι περιβαλλοντικές οργανώσεις, κ.λπ. και τα ΜΜΕ που μπορούν να δώσουν ΄΄φωνή΄΄ στη πρόταση των συμμμαθητών σας

- ποια είναι η οργάνωση του κράτους, των εταιρειών

 

Αφού έχετε ολοκληρώσει τα παραπάνω, εργαστήκατε ξανά σε ομάδες, αυτή τη φορά όμως η κάθε ομάδα περιελάμβανε διαφορετικά μέλη από τις ομάδες, δηλαδή η κάθε μια ομάδα είχε έναν Περιβαλλοντολόγο, έναν Ενεργό Πολίτη, έναν Χημικό και έναν Υγιεινολόγο. Έπειτα, η κάθε ομάδα πρότεινε μια λύση, την δικαιολόγησε και την παρουσίασε στη τάξη. Αυτή η πρόταση αξιολογήθηκε, αξιολογήσατε τον εαυτό σας και τους συμμαθητές σας.

Πλησιάζει το τέλος της ιστοεξερεύνησης!! Τώρα θα γράψετε σε ένα φύλλο πού δυσκολευτήκατε, τι μάθατε, τι μάθατε που δεν το ξέρατε πιο πριν, τα συναισθήματά σας. Για να βρείτε το φύλλο πατήστε εδώ.

Αν θέλετε να κάνετε γνωστή τη δουλειά σας και σε άλλους συμμαθητές σας, μπορείτε να φτιάξετε μια αφίσα, με την οποία θα προσκαλείτε σχολεία να δουν τη δουλειά σας και τα αποτελέσματά της!!