Συμπέρασμα
Χρησιμοποιώντας το αμπερόμετρο, οι μαθητές συνειδητοποιούν ότι η ένταση του ρεύματος πριν και μετά τη λάμπα είναι ίδια και οδηγούνται έτσι στη νέα γνώση. Το πείραμα τους δείχνει ότι η αρχική τους αντίληψη είναι λανθασμένη. Ήδη γνωρίζουν τον ορισμό του ρεύματος, που είναι η προσανατολισμένη κίνηση ηλεκτρονίων σε ένα μεταλλικό αγωγό και γνωρίζουν για τη διατήρηση του ηλεκτρικού φορτίου. Έτσι, κατανοούν ότι εφόσον δεν χάνονται ηλεκτρόνια κατά τη διέλευσή τους μέσα από έναν αγωγό (λάμπα), το ηλεκτρικό φορτίο πριν και μετά τη λάμπα θα είναι το ίδιο, άρα και η ένταση του ρεύματος.
Όπως έχουμε ήδη αναφέρει οι εναλλακτικές ιδέες με τις οποίες οι μαθητές προσέρχονται στη διδασκαλία είναι πάρα πολλές. Εμείς, εδώ επεξεργαστήκαμε μόνο μία αντίληψη από την περιοχή του ηλεκτρισμού. Σαφώς, υπάρχει μια πληθώρα ακόμα αντιλήψεων προς μελέτη, όχι μόνο σχετικά με τον ηλεκτρισμό, αλλά και σχετικά με όλους τους τομείς των Φυσικών Επιστημών