Συμπέρασμα
Η υλοποίηση κάποιων δραστηριοτήτων ενδεχομένως να απαιτεί περισσότερο χρόνο. Η δημιουργία ιστολογίου της τάξης απαιτεί σχετικές δεξιότητες από την πλευρά του εκπαιδευτικού. Η δημιουργία του Γλωσσαρίου μπορεί να αποτελέσει μια συνεχή διαδικασία στην οποία μπορούν να εμπλακούν και άλλες τάξεις του σχολείου. Μπορεί, επίσης, να εξαιρεθεί το Γλωσσάρι και οι μαθητές να εστιάσουν στην ανάρτηση διαφόρων εργασιών που έχουν κάνει στα πλαίσια Πολιτιστικών προγραμμάτων, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας κ.ά.