Συμπέρασμα
- Η παρατήρηση του δρόμου με το σχήμα από τους μαθητές τους οδηγεί αρχικά σε μορφές τριγώνων από την καθημερινότητα.
- Η εικόνα αυτή γίνεται αντικείμενο επεξεργασίας και με την αφαίρεση που δημιουργείται έχουμε σαν αποτέλεσμα το ενσαρκωμένο αντικείμενο του τριγώνου.
- Το σχήμα αυτό με τη βοήθεια των ιδιοτήτων του ορθή γωνία – πλευρές κάθετες μπορεί να εφοδιάσει τους μαθητές με ορισμούς και συνεπαγωγές που θα ακολουθήσουν.
- Η αναπαράσταση της δίνεται με το λογισμικό geogebra και είναι εφόδιο έτσι ώστε κάποιοι μαθητές να καταλήξουν στην κλίση της ευθείας απλά και μόνο παρατηρώντας το γράφημα χωρίς αριθμητικούς υπολογισμούς .
- Ουσιαστικά έχουμε μία ενσαρκωμένη δραστηριότητα που βασίζεται από φυσικές παρατηρήσεις και κινήσεις του σώματος και στη συνέχεια να επακολουθήσει η προσέγγιση των αντίστοιχων τριγωνομετρικών εννοιών.
- Επειδή το παραπάνω σενάριο βασίζεται στις μετρήσεις των μαθητών και στα πορίσματα που θα προκύψουν για τον ορισμό της κλίσης ευθείας , περνάμε στον κόσμο των διεργασιών-εννοιών
- Οι μαθητές χρησιμοποιούν τις τριγωνομετρικές έννοιες σαν μέθοδο επίλυσης εξισώσεων μεταξύ αναλογιών. Με τη βοήθεια του δυναμικού λογισμικού θα πρέπει οι μαθητές να συσχετίζουν την κλίση ευθείας με την φυσική κλίση του δρόμου και άλλων αντίστοιχων φυσικών καταστάσεων