Σελίδα Εκπαιδευτικού
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |
Ο επιπολασμός της παχυσαρκίας και η κατάταξη των Ελληνόπουλων στα πλέον παχύσαρκα παιδιά της Ευρώπης, δεν αφήνει πολλά περιθώρια εφησυχασμού στον εκπαιδευτικό. Η προσπάθεια αλλαγής της διατροφικής συμπεριφοράς των παιδιών και των εφήβων πρέπει να είναι διαρκής, συντονισμένη, ευρεία και στοχευμένη.
Η παροχή πολλαπλών μέσων αναπαράστασης, ο παιγνιώδης χαρακτήρας, η παροχή κινήτρων στους μαθητές, η καλλιέργεια πνεύματος συνεργασίας σε ομάδα, η χρήση πολλαπλών μέσων αναπαράστασης καθώς και ο συσχετισμός των διδακτικών αντικειμένων και των πρακτικών με την καθημερινή ζωή, είναι χαρακτηριστικά που όταν αξιοποιούνται, αυξάνουν το διδακτικό και παιδαγωγικό όφελος, με τελικό και άκρως σημαντικό σκοπό, τη βελτίωση της ποιότητας ζωής του σημερινού μαθητή και αυριανού ενήλικα πολίτη.
Στο συγκεκριμένο διδακτικό σενάριο, οι μαθητές, υλοποιούν την εργαστηριακή άσκηση υπολογισμού πυκνότητας, η οποία έχει θεμελιώδη χαρακτήρα στην όλη σχολική εργαστηριακή εκπαίδευση, αλλά ταυτόχρονα, ανακαλύπτουν μηνύματα στοχευμένων διατροφικών συμπεριφορών. Επιπλέον, ευαισθητοποιούνται σε θέματα υγείας, και διαμορφώνουν τη δική τους άποψη για τις ευεργετικές ιδιότητες που έχει για τον ανθρώπινο οργανισμό η κατανάλωση φρούτων και χυμών, στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής.
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |