Ηλεκτρονικά Επιθετικά Παιχνίδια. Να απαγορευτεί η κυκλοφορία τους;

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Σελίδα Εκπαιδευτικού

Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση help

 

Η συγκεκριμένη Ιστοεξερεύνηση δίνεται στους μαθητές με αφορμή το 11ο κεφάλαιο του β’ τεύχους του βιβλίου της Γλώσσας της Ε’ Δημοτικού με τίτλο «Παιχνίδια» (σελ. 70-88) και ιδιαίτερα την ενότητα «Ηλεκτρονικά Παιχνίδια» (σελ. 78-81).

 

Στο τέλος της ιστοεξερεύνησης οι μαθητές θα παίξουν ένα παιχνίδι ρόλων που θα έχει τη μορφή της αντιπαράθεσης (debate ή εναλλακτικά talk show), θα διαρκέσει 2 περίπου ώρες και θα πραγματοποιηθεί με τη συμμετοχή όλων των μαθητών. Το θέμα του θα είναι «Ηλεκτρονικά επιθετικά παιχνίδια για παιδιά: Πρέπει να απαγορευθεί η κυκλοφορία τους;». Θα δοθεί έτσι η ευκαιρία μέσω του παιχνιδιού να δημοσιοποιηθούν και όλες οι πληροφορίες που θα βρουν οι μαθητές.

 

Στόχοι όλης αυτής της δραστηριότητας είναι:

Η ευαισθητοποίηση των μαθητών σε ηθικά και κοινωνικά ζητήματα που εγείρονται από τη χρήση ψυχαγωγικών ηλεκτρονικών παιχνιδιών με επιθετικό χαρακτήρα.

Η ανάπτυξη κριτικής  στάσης στη χρήση της νέας τεχνολογίας.

Η ανάπτυξη κριτηρίων επιλογής των παιχνιδιών.

Η καταπολέμηση της ενδοσχολικής βίας.

 

Προτείνεται κατά τη διάρκεια του μαθήματος, ο εκπαιδευτικός να κάνει ολιγόλεπτες παρουσιάσεις, για παράδειγμα, σε θέματα σχετικά με την πλοήγηση σε ένα δικτυακό τόπο ή το ρόλο και τη χρήση των μηχανών αναζήτησης. Οι παρουσιάσεις προτείνεται να βασίζονται στη μέχρι εκείνη τη στιγμή δραστηριότητα των μαθητών ως ανατροφοδότηση στις συχνές ερωτήσεις και στα λάθη που κάνουν και στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν. Στον υπόλοιπο χρόνο ο ρόλος του δασκάλου είναι υποστηρικτικός και συμβουλευτικός. Οι μαθητές εργάζονται σε ομάδες.

 

Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση help
Η ιστοεξερεύνηση δεν έχει κλειδωθεί με κωδικό εκπαιδευτικού.