Fake News και τρόποι αναγνώρισής τους

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Σελίδα Εκπαιδευτικού

Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση help

H οργάνωση και εφαρμογή του σεναρίου στην τάξη:

Τάξη εφαρμογής : Στ΄ Δημοτικού

Η διάρκεια του σχέδιού μαθήματος είναι 2 διδακτικές ώρες.

Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες 2-3 ατόμων ανά υπολογιστή.

Χρησιμοποιείται  το εργαστήριο πληροφορικής, με σύνδεση στο διαδίκτυο

 

Ένταξη στο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών: Θεματική ενότητα: Υλοποιώ σχέδια έρευνας με ΤΠΕ. Ιστοεξερεύνηση όπου οι μαθητές/τριες εργάζονται σε μικρές ομάδες και αναλαμβάνουν ρόλους-διαθεματικές προσεγγίσεις, με στόχο να υλοποιήσουν ένα σχέδιο έρευνας με τη μορφή ιστοεξερεύνησης (WebQuest). Το θέμα διερεύνησης και μελέτης μπορεί να εντάσσεται στον πληροφορικό γραμματισμό, στα άλλα μαθήματα του Π.Σ., στο διαθεματικό πεδίο, στη σχολική ή στην κοινωνική ζωή.

Η αξιολόγηση των επιδιωκόμενων στόχων έγινε με ρουμπρίκα αξιολόγησης ελέγχεται αν οι μαθητές εφάρμοσαν όσα έμαθαν κατά τον εντοπισμό ψευδών ειδήσεων αλλά και κατά την δημιουργία της δικής τους ψευδής είδησης.

 

 

 

Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση help
Η ιστοεξερεύνηση δεν έχει κλειδωθεί με κωδικό εκπαιδευτικού.