Εισαγωγή
Στην εποχή που ζούμε, υπάρχει τεράστια παραγωγή ειδήσεων και πληροφοριών που προέρχεται από επίσημους και ανεπίσημους φορείς ενημέρωσης. Η ανάλυση της κάθε είδησης και η διασφάλιση ότι πρόκειται για έγκυρη πληροφορία αποτελούν δύσκολη διαδικασία η οποία απαιτεί εκπαίδευση.
Ο κόσμος σήμερα διαβάζει, πιστεύει και διαδίδει ειδήσεις χωρίς να ελέγχει αν είναι αληθινές. Γιατί άραγε; Αυτό είναι το κυρίαρχο πρόβλημα κι όχι μόνο το ότι κάποιοι κατασκευάζουν και γράφουν ψευδείς ειδήσεις. Γιατί άραγε μεγάλο μέρος του κοινού πιστεύει περισσότερο μια παράξενη ιστορία ενός ανώνυμου συγγραφέα παρά τα ρεπορτάζ των «Financial Times»;
Το παρόν πρόγραμμα έχει σκοπό να ενημερώσει τους μαθητές για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να ελέγχουν την εγκυρότητα μιας είδησης, ώστε να εντοπίζουν τις ψευδείς ειδήσεις.