Σελίδα Εκπαιδευτικού
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |
Το συγκεκριμένο σενάριο, μπορεί να εφαρμοστεί τόσο δια ζώσης διδασκαλίας όσο και εξ αποστάσεως. Στηρίζεται στην χρήση των ΤΠΕ κυρίως σε εποχή πανδημίας.
Προστιθέμενη αξία των ΤΠΕ
· Υποστηρίζουν ενεργητικά την εκπαιδευτική διαδικασία που διενεργείται από απόσταση σε μια μαθητική Ηλεκτρονική Κοινότητα Πρακτικής και Μάθησης (ΗΚΠΜ)
· Αναζητούν, επιλέγουν πληροφορίες από το διαδίκτυο και τις συνδέουν διαθεματικά με τη Φυσική Αγωγή
· Συνθέτουν τη νέα γνώση βάσει προηγούμενης εμπειρίας
· Αποκτούν ικανότητες ανάρτησης σε περιβάλλον wiki, συνεργασίας από απόσταση και συνεργατικής δημιουργίας
Με τη χρήση των ΤΠΕ οι μαθητές ανακαλύπτουν τη γνώση, με εύκολο, γρήγορο, διασκεδαστικό και συνεργατικό τρόπο, από την αναζήτηση σχετικών πηγών στο διαδίκτυο και παρακολουθώντας βίντεο και κάνοντας παιχνίδια προσομοίωσης σχετικά με την τεχνική της ελεύθερης βολής στην καλαθοσφαίριση.
Το παραπάνω σενάριο νομίζω ότι προωθεί πολύ την αυτοπεποίθηση των μαθητών και κυρίως δίνει μεγάλο βαθμό ευθύνης στους μαθητές αφού τους αναθέτει ξεκάθαρα τον ρόλο του δασκάλου.
Ωσ καθηγήτρια φυσικής αγωγής διευκολύνει πολύ την δουλειά μου, χτίζει μία σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα σε εμένα και στους μαθητές μου και ενισχύει την ιδιωτική πρωτοβουλία των μαθητών.
Στο blog μου https://blogs.sch.gr/chgerani μπορείτε να βρείτε φύλλα κριτηρίων για το μάθημα της φυσικής αγωγής.
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |