Δραστηριότητα
Συνοπτική περιγραφή: Ο Κ.Φ.Α. εξηγεί το περιεχόμενο του μαθήματος, τους στόχους και το αναπαραγόμενο αποτέλεσμα μέσω mail.
Διδακτική μέθοδος
Ομαδοσυνεργατική μέθοδος διδασκαλίας και μάθησης, στηριγμένη στις αρχές του κοινωνικού επικοδομισμού. Βέβαια λόγω της πανδημίας η οικογένεια του μαθητή παίζει τον ρόλο του συμμαθητή. Επιπλέον σε αυτή την δραστηριότητα καλλιεργείται η μέθοδος αυτοδιδασκαλίας, όπου μαθητής είναι υπεύθυνος για όλες τις αποφάσεις στο στάδιο της προετοιμασίας, της διεξαγωγής και της αξιολόγησης.
Ενέργειες Διδάσκοντα:
Οργάνωση της τάξης: να συνδεθούν με τηλεδιάσκεψη οι μαθητές και ατομικά η τεχνική εκτέλεση της δραστηριότητας. Επιπλέον ο καθηγητής φυσικής αγωγής έχει δημιουργήσει την δική του ηλεκτρονική τάξη με ανάθεση εργασιών, πληροφοριών, συνδέσμων στα αντίστοιχα πεδία. Ο μαθητής γίνεται ενεργό μέλος της ψηφιακής τάξης και διαβάζει προσεχτικά όλες τις οδηγίες διμελείς να συνδεθούν με τηλεδιάσκεψη οι μαθητές και ατομικά η τεχνική εκτέλεση της δραστηριότητας. Επιπλέον ο καθηγητής φυσικής αγωγής έχει δημιουργήσει την δική του ηλεκτρονική τάξη με ανάθεση εργασιών, πληροφοριών, συνδέσμων στα αντίστοιχα πεδία. Ο μαθητής γίνεται ενεργό μέλος της ψηφιακής τάξης και διαβάζει προσεχτικά όλες τις οδηγίες
O καθηγητής φυσικής αγωγής δημιουργεί την δική του ψηφιακή τάξη στην e class και ανεβάζει το συγκεκριμένο μάθημα
Διδακτικές προσεγγίσεις: Ο εκπαιδευτικός έχοντας δουλέψει τα στυλ διδασκαλίας, και έχοντας το ρόλο του διευκολυντή και του εμψυχωτή συμβουλεύει και υποστηρίζει τους μαθητές και τους αφήνει να πειραματιστούν για να ανακαλύψουνε μόνοι τους όχι μόνο την τεχνική του σουτ στην καλαθοσφαίριση αλλά και την ανάθεση των ρόλων μεταξύ μαθητή-δάσκαλου. Δίνει στους μαθητές την ευκαιρία της ανακαλυπτικής μάθησης .Επιπλέον ενισχύει την ομαδοσυνεργατική διδασκαλία, με διδασκαλία σε ετερογενείς δυάδες όπου οι μαθητές εντάσσονται, σε σχέση με το επίπεδο των φυσικών ικανοτήτων, γνωστικών και κινητικών δεξιοτήτων. Ακόμα οι μαθητές μέσω του αμοιβαίου στυλ διδασκαλίας μαθαίνουν τον ρόλο του δασκάλου και του μαθητή. Επειδή η διδασκαλία είναι εξ αποστάσεως οι κοινωνικοπολιτισμικές θεωρήσεις, με τις πολλαπλές αλληλεπιδράσεις, βρίσκουν εφαρμογή στη συνεργατική μάθηση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές. Στην συγκεκριμένη δραστηριότητα εφόσον εκτελεστεί εξ αποστάσεως ο μαθητής θα εκτελέσει το στυλ διδασκαλίας του αυτοελέγχου. Αν εκτελεστεί σε κανονικό γήπεδο μπάσκετ θα χρησιμοποιηθεί το αμοιβαίο στυλ διδασκαλίας.