Διαδικασία
Πριν ξεκινήσουν τις δραστηριότητες οι μαθητές μεταφέρονται στην e class του εκπαιδευτικού https://eclass.sch.gr/courses/9190016123/ και διαβάζουν αναλυτικά στα έγγραφα τι πρέπει να κάνουνε.
1η Δραστηριότητα
Τα παιδιά μέσω από τα εκπαιδευτικά βιβλία του υπουργείου eBooks http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/s how.php/DSDIM-G100/791/5166,23655/ (τον παραπάνω σύνδεσμο μπορούνε να το βρούνε και στις συνδέσεις διαδικτύου του μαθήματος) μαθαίνουνε για το σουτ και σύμφωνα με τις ερωτήσεις του κεφαλαίου μαθαίνουμε τι είναι η ελεύθερη βολή και πότε την χρησιμοποιούμε .
Στην συνέχεια οι μαθητές παρακολουθούν το παρακάτω βίντεο
https://youtu.be/AuifDoIBP6g (Συνδέσεις διαδικτύου) όπου βλέπουν μέσω προσομοιωτή όλα τα στάδια της ελεύθερης βολής. Στην συνέχεια στο ίδιο βίντεο παρακολουθούν και σε κανονικό αγώνα την εκτέλεση της ελεύθερης βολής.
2η Δραστηριότητα
Οι μαθητές στους υπολογιστές τους μεταφέρονται στο φωτόδεντρο (Συνδέσεις διαδικτύου) http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/11087 όπου οι μαθητές κάνουν την παραπάνω δραστηριότητα. Η Συναγωνιστική δραστηριότητα σειροθέτησης με θέμα την ελεύθερη βολή στην καλαθοσφαίριση. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και η κατανόηση της τεχνικής της ελεύθερης βολής.
Στους μαθητές δίνονται οκτώ διαφορετικά στιγμιότυπα της εκτέλεσης της ελεύθερης βολής στην καλαθοσφαίριση, προκειμένου να τα τοποθετήσουν στη σωστή χρονική σειρά, στον συντομότερο χρόνο και με τις λιγότερες δυνατές προσπάθειες. Μετράμε τον χρόνο που θα κάνει κάθε ομάδα αλλά και τα ενδεχόμενα λάθη της. Στο τέλος έχουμε την τελική κατάταξη των ομάδων.
3η Δραστηριότητα
Οι μαθητές για ζέσταμα εκτελούν όλες τις ασκήσεις από το παρακάτω βίντεο στο σπίτι.
Συνεχίζουμε το πρόγραμμα των διατάσεων που περιέχεται στο παρακάτω βίντεο
4Η Δραστηριότητα ( Εφόσον γίνει σε εξωτερικό χώρο)
Οι μαθητές χωρίζονται σε δυάδες, προκειμένου να προωθήσουμε το ομαδοσυνεργατικό μοντέλο εργασίας και ζητάμε από τους μαθητές να χωριστούνε στις δυάδες, παραλαμβάνουνε το φύλλο εργασίας και ξεκινάνε να δουλεύουν το αμοιβαίο στυλ διδασκαλίας . Δίνεται έμφαση στις οδηγίες και στην συμπλήρωση του φύλλου.
4η Δραστηριότητα ( Εφόσον γίνει εξ αποστάσεως)
Ο μαθητής στην αυλή του σπιτιού, στην πυλωτή, στο μπαλκόνι ή ακόμα και στο χωλ του σπιτιού ε μία πιο ελαφριά μπάλα εκτελεί την άσκηση της ελεύθερης βολής. Στόχος δεν είναι το καλάθι αλλά η έμφαση στην τεχνική της ρίψης και την στάση του σώματος και η εμπέδωση της ανακαλυπτικής μάθησης. Παραλαμβάνει ηλεκτρονικά το φύλλο εργασίας από την κατηγορία εργασίες με το στυλ του αυτοελέγχου και συμπληρώνει.