Σελίδα Εκπαιδευτικού
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |
Οι Εικαστικές τέχνες αποτελούν αναπόσταστο στοιχείο της ανθρώπινης φύσης σε ατομικό και συλλοφικό επίπεδο.. Το ίδιο η μουσική το θέατρο, ο κινηματογράφος κ.τλ.Τα εργα και οι εικόνες που συναντάμε σε μουσεία πινακοθήκες αλλά και στην καθημερινότητά μας ανερώνουν τη θεμελιώδη ανάγκη μας να παράγουμε οπτικές αναπαραστ΄'ασεις να επικονωνήσουμε μέσα από τις γραμμές τα χρώματα τις συνθέσεις τςι φόρμες. Αυτά είναι τα Μαθηματικά της ζωής.
Η ενασχόληση με την τέχνη, την ζωγραφική και την σύνδεσή τοςυ με τα Μαθηματικά και την σχολική ζωή διευρύνουν την φαντασία, την εφευρετικότητα και την δημιουργηκότητα των μαθητών. Σε αντίθεση με την συμβατική διδασκαλία όπου τείνουμε να δίνουμε έμφαση στην πραγματιστική αντίληψη του κόσμου, στην ορθότητα και γραμμικότητα της γνώσης. Οι τέχνες σε συνδυασμό με τα μαθηματικά συμβάλουν στην διεύρυνση τςη αντίληψης των παιδιών, στην απόκτηση νέων γνώσεων, όπως επήσεις τα παιδια΄συναντούν και συνυπάχουν δημιουργικά με επαγγελματίες καλλιτέχνες και σχεδιαστές και εξεικειώνονταοι με εναλλακτικά επαγγελματικά μοντέλα
Διδακτική Παιδαγωγική προσέγγιση
Ο στόχος της δραστηριότητας δεν είναι η παράθεση τεχνικών όρων και πληροφοριών σχετικά με το αντικείμενο ούτε, πολύ περισσότερο, η στείρα και εξαντλητική μελέτη του. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι καθοδηγητικός και υποστηρικτικός με στόχο
- την ενεργοποίηση όλων των μαθητών και τη συμμετοχή τους σε διερευνητικές δραστηριότητες
- την υποστήριξη των μαθητών σε παραγωγικές δραστηριότητες αναζήτησης, αξιολόγησης και αξιοποίησης πληροφοριών από το Διαδίκτυο
- την προώθηση και υποστήριξη της συνεργασίας μεταξύ των μελών κάθε ομάδας για την υλοποίηση του έργου - επίλυση προβλήματος
- την αποτελεσματική παράθεση ιδεών και απόψεων για το θέμα του έχουν διαπραγματευθεί.
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |