Δραστηριότητα
Με το σενάριο αυτό οι μαθητές θα κατανοήσουν αναλυτικότερα το σκοπό που επιτελούν τα έδρανα, θα είναι σε θέση να περιγράφουν τη λειτουργία των εδράνων και τον τρόπο συντήρησής τους, να αναφέρουν τα κριτήρια με τα οποία γίνεται η κατάταξη των εδράνων και να κατατάσσουν τα έδρανα σε διάφορες κατηγορίες ανάλογα με τα παραπάνω κριτήρια, να αναφέρουν τα μορφολογικά χαρακτηριστικά τους και τα υλικά κατασκευής τους, να αναγνωρίζουν και να περιγράφουν τα διάφορα είδη εδράνων, να περιγράφουν το είδος και το μέγεθος των φορτίων που μπορούν να φέρουν καθώς και τον τρόπο συναρμολόγησης και αποσυναρμολόγησής τους.
Αργότερα, οι μαθητές στην επαγγελματική τους σταδιοδρομία θα συναντήσουν πολλές μηχανές και εφαρμογές στις οποίες χρησιμοποιούνται τα έδρανα. Με τις γνώσεις και δεξιότητες που θα αποκτήσουν σε αυτήν την θεματική ενότητα, οι μαθητές θα είναι σε θέση, να επιλέγουν τα κατάλληλα έδρανα για κάθε εφαρμογή, δηλαδή να επιλέγουν τον τύπο, το υλικό κατασκευής τους, το μέγεθος, το τρόπο συντήρησής τους ανάλογα με της χρήσεις και καταπονήσεις που δέχονται λόγω του είδους και του μεγέθους των φορτίων που μπορούν να φέρουν. Επιπλέον οι μαθητές θα αποκτήσουν εκείνες τις θεωρητικές γνώσεις ώστε αργότερα να μπορούν να τοποθετούν και να αποσυναρμολογούν τα έδρανα από τους άξονες.
Διδακτικοί Στόχοι