Συμπέρασμα
Με το σενάριο αυτό οι μαθητές κατανόησαν αναλυτικότερα το σκοπό που επιτελούν τα έδρανα,και είναι σε θέση να περιγράφουν τη λειτουργία των εδράνων και τον τρόπο συντήρησής τους, να αναφέρουν τα κριτήρια με τα οποία γίνεται η κατάταξη των εδράνων και να κατατάσσουν τα έδρανα σε διάφορες κατηγορίες ανάλογα με τα παραπάνω κριτήρια, να αναφέρουν τα μορφολογικά χαρακτηριστικά τους και τα υλικά κατασκευής τους, να αναγνωρίζουν και να περιγράφουν τα διάφορα είδη εδράνων, να περιγράφουν το είδος και το μέγεθος των φορτίων που μπορούν να φέρουν καθώς και τον τρόπο συναρμολόγησης και αποσυναρμολόγησής τους.