Δραστηριότητα
Θα αναπτυχθούν κάποιες δραστηριότητες από την πλευρά των μαθητών σε ατομικό επίπεδο και επίπεδο τάξης και άλλες σε επίπεδο ομαδών.
Η πρώτη δραστηριότητα θα γίνει σε ατομικό επίπεδο και σε επίπεδο τάξης. Κεντρικό στοιχείο της πρώτης δραστηριότητας είναι η αναζήτηση πληροφοριών μέσα από στοχευμένες ιστοσελίδες του διαδικτύου, η επεξεργασία του υλικού σε ατομικό επίπεδο και σε επίπεδο τάξης.
Η δεύτερη δραστηριότητα θα γίνει σε επίπεδο ομαδών. Στόχος είναι η επίλυση της παρακάτω άσκησης με ερωτήσεις αντιστοίχησης από τους μαθητές με σκοπό την επίτευξη της κατανόησης του υλικού των πηγών στις οποίες οι μαθητές στην πρώτη δραστηριότητα.
Σε επίπεδο τριών ομαδών να αντιστοιχήσετε τα στοιχεία που παρατίθενται στους πίνακες Α, Β & Γ.
Ερωτήσεις αντιστίχοισης
Α. Ποιες κατηγορίες αναγκών αντιστοιχούν με τα συγκεκριμένα προϊόντα/υπηρεσίες:
Φυσιολογικές ανάγκες
|
Σεμινάρια προσωπικής ανάπτυξης |
Ανάγκες Ασφάλειας | Χορευτικό τμήμα Δήμου Πατρέων |
Κοινωνικές ανάγκες |
Ακριβό αυτοκίνητο με μάρκα κύρους |
Ανάγκες εκτίμησης | Σύστημα συναγερμού κατοικίας |
Ανάγκες για αυτοπραγμάτωση | Σαλάτα ζυμαρικών |
Β. Ποιες κατηγορίες αναγκών αντιστοιχούν με τα συγκεκριμένα προϊόντα/υπηρεσίες:
Φυσιολογικές ανάγκες
|
Κινητό τυπου smartphone |
Ανάγκες Ασφάλειας | Ένα ποτήρι φυσικός χυμός πορτοκάλι |
Κοινωνικές ανάγκες |
Συγγραφή αυτοβιογραφίας |
Ανάγκες εκτίμησης | Ασφάλεια ζωής |
Ανάγκες για αυτοπραγμάτωση |
Υπηρεσίες διακόσμησης εσωτερικού χώρου |
Γ. Ποιες κατηγορίες αναγκών αντιστοιχούν με τα συγκεκριμένα προϊόντα/υπηρεσίες:
Φυσιολογικές ανάγκες
|
Σπίτι με πισίνα σε νησί των Κυκλάδων |
Ανάγκες Ασφάλειας | Σεμινάρια αυτογνωσίας |
Κοινωνικές ανάγκες |
Μακαρόνια με κιμά |
Ανάγκες εκτίμησης | Πολιτικό κόμμα |
Ανάγκες για αυτοπραγμάτωση |
Υπηρεσίες security |
Η διαδικασία περιγράφεται αναλυτικά στην επόμενη ενότητα.