Συμπέρασμα
-
Η πρώτη διδακτική ώρα με την υποστήριξη του βίντεο προκάλεσε μεγάλο ενδιαφέρον στους μαθητές.
-
Η δεύτερη διδακτική ώρα είχε πιο αναστοχαστικό χαρακτήρα με τη δραστηριότητα της επεξεργασίας του υλικού ατομικά από κάθε μαθητή για την κατανόηση της ύλης ώστε να προχωρήσουν στη συζήτηση σε επίπεδο τάξης. Στη συνέχεια, η διαδικασία της συζήτησης στην ολομέλεια της τάξης έδωσε την διάσταση της ανατροφοδότησης μαθητών και εκπαιδευτικού.
-
Η τρίτη διδακτική ώρα με την άσκηση με ερωτήσεις αντιστοίχησης σε επίπεδο ομαδών προκάλεσε μεγάλη αλληλεπίδραση. Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά σχολιάζοντας και κατανοώντας την ιεράρχηση των αναγκών βάση της Πυραμίαδας του Maslow. Ευνοήθηκε η κατανόηση της ύλης σε βάθος και υπήρξε ανατροφοδότηση εκ νέου μαθητών και εκπαιδευτικού.