Δραστηριότητα
Ιστορία : Η Μαρία είναι μαθήτρια της ΣΤ Τάξης και οποία αντιμετωπίζει πρόβλημα με κάποιες συμμαθήτριες της, οι οποίες αποτελούσαν την παρέα της, αλλά αποφάσισαν να στραφούν εναντίον της ύστερα από ένα διαγώνισμα στο οποίο η Μαρία δεν τις άφησε να αντιγράψουν. Ξεκίνησαν με λεκτική επίθεση εναντίον της και συνέχισαν με το διαδίκτυο όπου άρχισαν να διαδίδουν άσχημα πράγματα για την Μαρία, να μιλούν υποτιμητικά γι αυτή και να ανεβάζουν κοροϊδευτικές φωτογραφίες.
Η Μαρία στην αρχή στεναχωρήθηκε πολύ αλλά στη συνέχεια βρήκε το κουράγιο και μίλησε στην αδελφή της η οποία ενημέρωσε τους γονείς τους και αυτοί με την σειρά τους ενημέρωσαν τους δασκάλους στο σχολείου προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες.
Ερωτήσεις αφόρμησης: Ποια είναι η γνώμη σας για την παραπάνω ιστορία; Εχει τύχει να ακούσετε παρόμοια παριστατικά; Σας έχει συμβεί εσας κάτι ανάλογο ή κάτι περίεργο κατά την ενασχόληση σας με το διαδίκτυο;
Στα πλαίσια των εκπαιδευτικών δραστηριότητων που ακολουθούν οι μαθητές καλούνται :
-Να μελετήσουν το προτεινόμενο υλικό που αφορά την καλή διαδικτυακή συμπεριφορά
-Να αποκτήσουν μία κριτική στάση απέναντι στον τρόπο χρήσης του διαδικτύου και των εφαρμογών του
-Να εργαστούν συνεργατικά
-Να δημιουργήσουν ένα κόμικ με σχετικό περιεχόμενο
-Να αξιολογήσουν και να αξιολογηθούν σχετικά με τις γνώσεις τους πάνω στους κινδύνους που κρύβει η ενασχόληση με το διαδικτύου